heb laatst een vrijgezellendag gehad met een workshop burlesque dansen. Daarna hebben we nog een workshop (geen echte maar zelf geregeld) bh-pimpen gedaan. Afgesloten in de kroeg De bruid heeft over de hele dag opdrachten moeten volbrengen om haar uitgaansoutfit te verdienen
Hangt denk ik ook heel erg van de bruid af! Ben er bij een stripclub gegaan en op kroegentocht geweest terwijl het andere feestje bestond uit Dolfinarium en tapas maken. Is het een hele dag of alleen een avond? Houd ze van spelletjes, dan is die hierboven van een outfit om in te stappen verdienen heel erg leuk! Workshops zijn er ook onmogelijk veel van en zo "braaf" of "stout" als je maar wilt Het leukste is denk ik wel om (als het budget het toelaat) het in een andere stad te doen dan waar jullie geregeld komen, heb je ook nog een beetje sight-seeing en kan je na het stappen lekker in een hotel neerploffen en de volgende dag weer fris en fruitig (okee, katterig maar niet meer dronken) naar huis. In elk geval vast veel plezier!
Wij hebben bij het GrachtenAtelier in Utrecht een creatieve workshop 'theepot beschilderen' gehad. Ze hebben daar ook culinaire workshops. Stel, ze is erg sportief, zou je daar ook iets mee kunnen doen. Heb wel eens gehoord van een soort workshop/les waterskieen bijvoorbeeld.
Hangt van de bruid af. Kijk ook vooral naar wat de bruid leuk zou vinden. Ik heb een keer een vrijgezellenfeest georganiseerd, waarbij de activiteit heel erg bij de bruid pastte, en ik zelf vond het een beetje mwa. Achteraf viel het heel erg mee! Is de bruid creatief of sportief? Houdt ze van koken, dansen, spelletjes? Als je weet in welke hoek je moet zoeken, dan kun je kijken naar het budget. Misschien zijn er gasten bij, die het niet breed hebben. Misschien kun je de bruid zelf ook wel vragen wat zij een normaal budget vindt en wat jullie moeten doen met mensen, die het niet kunnen betalen.
Ligt echt aan de bruid, ik heb geen vriendinnen die van bak/knutsel workshops houden dus wij gingen cocktails maken, hapje eten en op stap en we werden opgehaald door de Kwibus dus het dansen en drinken begon al in de bus
Hier altijd gewoon eten en dan de stad in. Gelukkig houden mijn vrienden niet van workshops haha. Bij een collega gingen we naar het strand, ook leuk!
Hangt toch helemaal van de bruid af? Ik moet huilen bij het idee van een bonbon, servies beschilderen, tapas lf wat voor workshop dan ook. Lijkt mij echt afschuwelijk. Leukste vrijgezellenfeestje wat ik heb meegemaakt was halvwege de middag gaan varen op een grote sloep met stokbroodjes, tapenade en vooral heel veel wijn haha. Daarna zijn we lekker uiteten geweest en op stap.
Bij mijn vrijgezellen hebben we een stadsspel gespeeld, ik kan me voorstellen dat vele bruidjes dat verschrikkelijk vinden maar voor mij was het fantastisch! Een soort politie/boef spel waarbij we misdaden moesten plegen in de stad, en de andere groepen waren de politie... Dit alles met GPS, dus om de zoveel tijd kreeg je te zien waar de politie was, maar zij zagen ook waar jij was... Moeilijk uit te leggen maar echt GEWELDIG!!! The target: bloedstollend gamen in de stad - La mosca
Hier ook verschillende feestjes. Van zelf eten maken en dat opeten met de groep tot een videoclip voor de bruiloft tot varen door de grachten, uit eten en daarna feesten met een stripper. Het moet bij de bruid passen!
Ligt aan de bruid! Mijn vrijgezellenfeest was: varen met een bootje en tapashapjes, ik moest opdrachten uitvoeren, cocktailworkshop en eten en 's avonds stappen. Was perfecte dag en paste goed bij mij. Ik ben niet van spelletjes enzo. Bij andere vriendinnen paaldansen gedaan, muurborden gemaakt, ik hou van holland spel, lipdub gemaakt, hindernisbaan gedaan....elke bruid vond haar feestje tof en paste bij de bruid! Mij had je niet gelukkig gemaakt als we waren gaan knutselen ofzo!
Op mijn vrijgezellenfeest gingen we cocktails maken en opdrinken natuurlijk ! Erg leuk!! Daarna eten en de kroeg in! Bij het vrijgezellenfeest van een vriendin gingen we servies beschilderen, klinkt erg suf misschien maar was leuk! Hangt idd van de persoon af wat te doen. Je moet iets gaan doen wat bij haar past.