Hallo, Ik ben inmiddels ruim 17 weken zwanger en ben nog steeds ontzettend moe! Ik slaap best veel, maar hoe veel ik ook slaap, ik word gebroken wakker en voel me totaal niet uitgerust! Ook heb ik sinds een aantal dagen gemiddeld 6x per dag flinke harde buiken! Hebben jullie tips wat ik hier aan kan doen? Of is het gewoon domme pech dat ik nog steeds niet van die vermoeidheid af ben?
Hoi, De vermoeidheid kan met verschillende dingen te maken hebben. Allereerst dus hormonaal, ten tweede kan het door werk of stress/ drukte komen. Maar het kan ook aan je ijzer of vitamine D liggen. Het lijkt me verstandig als je dit met je verloskundige gaat bespreken. Die kan je helpen te kijken wat je anders kan doen om minder moe te zijn. Daarnaast moet je de harde buiken wel in de gaten houden, als ze pijnlijk zijn is het niet goed en zal je echt rustiger aan moeten gaan doen. Bespreek dit ook met je verloskundige. Groeten evelien
Bedankt voor de reactie! Ik wilde niet gelijk 'zeuren' bij de vk, dus handig dat ik mijn vraag eerst hier kan stellen. Ik zal het gaan bespreken.