urine op kweek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jesjeenkids, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjeenkids

18 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    heerhugowaard
    vorige week dinsdag ontdekt dat ik een blaasontsteking had/heb kuurtje gehad vanochtend moest ik weer urine laten testen en dat ging gelijk op kweek want het was niet schoon verder geen uitleg niks nu toch wel een beetje in de stress want wat is er dan??? het enige wat ik kreeg te horen is bel tussen 3 en 4 iemand ervaring hier mee ik ben bijna 31 weken zwanger

2. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi,
    Wat vervelend dat het nog niet weg is! Ze zullen het op kweek zetten om te kijken of de bacterie resistent is tegen bepaalde antibiotica. Als dat zo is kunnen ze je er een voorschrijven die wel
    Zal helpen! Niks om je zorgen over te maken!

Succes!

3. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hey meid,

Ik weet precies wat je bedoeld, ik ben al met m'n 4e kuur bezig (gelukkig vandaag de laatste pil) Ik heb ook een kweekje gehad en daar kwam uit dat ik een E coli bacterie had, maar zonder tekst en uitleg, vandaag een nieuwe in moeten leveren welke bacterien nog meer aanwezig zijn. Ik vond het zo vaag gaan, want als nog weet ik niet wat er nou aan de hand is, en idd urine is nog super troebel!

Vraag op ze testen op GBS (streptokokken B) dat is wel belangrijk ivm je kleintje!

Ik heb daar deze keer weer nadrukkelijk over gevraagd, en of ik uberhaupt nog sporen waren van eiwitten, dat was gelukkig niet zo!!

Misschien even een belletje naar de huisarts voor extra informatie?!

Groetjes, Masa0903

4. Salena2011

7 jun 2013
    25
    0
    0
    dat had ik ook. dan gaan ze kijken welke antibiotica het beste aanslaat. Is niet ernstig ofzo. Je zult straks horen welke antibiotica je kunt ophalen

Deel Deze Pagina