Hallo dames Ik vroeg me af of er ook meiden zijn die tot hun nod geen symptomen hadden van een zwangerschap, en die dachten ongi te worden en toch zwanger bleken te zijn. Groetjes
Die zijn er zeker! Ik heb 12 maanden lang iedere maand klachtjes gehad die op een zwangerschap leken, de maand dat ik zwanger bleek had ik geen klachtjes! Helemaal niets! Niet misselijk, zere borsten, vlokjes in urine, meer plassen, andere afscheiding, hoofdpijn, dromen, droge mond, duizelig, meer honger, andere reuk etc etc etc En geloof me, ik heb echt alles in de gaten want ben hooggevoelig. Maar toen ik zwanger bleek...niets! Ik duim voor je!
Ik heb inmiddels 3 x zwanger geweest waarvan 2 mk daarbij voelde ik duidelijk voor nod zwanger te zijn dit waren mijn tweede en derde zwangerschap. Bij mijn zoontje echter had ik 4 dagen overtijd nog nega testen en ik had mega buikpijn ik dacht ik word ongie maar nee het kwam maar niet uitendelijk na 1 week nog eens testen nog negatief. En daarna na het ziekenhuis door verwezen door de ha naar het hap! En daaruit bleek dat ik zwanger was uit mijn bloed test. en ik had toen alleen maar buikpijn! net ongie pijn maar ik was gewoon zwanger. dus het kan zeker
de enige keer dat ik geen krampjes had of gevoelige tepels oid bleek ik idd zwanger ja! maar denk ook dat het ermee te maken heeft dat als je erop wacht je een hoop voelt.. nu was ik dus een keer niet zwanger aan het worden door prive omstandigheden en werd ik dus wel zwanger (van 1 keer onveilig klussen dus.5 dagen voor mijn ei) had nergens last van.. dacht dat ik gewoon laat was met me ongi..dus testte ook pas na 3 dagen overtijd.. toen een knaltest.. ja en dan beginnen vanzelf de kwaaltjes te komen hahah
inderdaad geen symptomen toen ik zwanger bleek te zijn. kan me herinneren dat ik wat krampjes had net voor mn nod en ik een potje heb gejankt omdat ik dacht dat het niet raak was... dus pas met 5 weken getest en de testlijn was bijna donkerder dan de controlelijn . het grappige is dat ik normaal erg pijnlijk borsten had voor mn menstruatie en die maand veel minder, dus dat zou je een symptoom kunnen noemen, maar dan een omgekeerde .
Weet het nog maar net dat ik zwanger ben. En eigenlijk omdat ik niet ongesteld werd en wel zou moeten. Toch uit voorzorg maar een test gedaan. Deze was positief. Heb nu sinds een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Kramp in mijn buik. Dit schijnt te komen door dat de baarmoeder groter wordt en dit enige strek en rek oefeningen vergt. Tot voor als nog geen misselijkheid. Wel meer trek in eten. Plassen ook niet vaker als voor heen. ( gelukkig maar ).