urine ruikt anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boukje L, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Hallo allemaal,

fijn een forum met een vraag waar ik ook mee zit. Ook mijn urine stinkt (het viel mijn vriend zelfs op toen hij na mij ging..) en ik moet ook erg vaak. En ook geen kleine plasjes zoals bij een blaasontsteking.

Natuurlijk hoop je dat het een teken is van een zwangerschap.

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen! Boukje jij bent nu al 3 dagen overtijd volgens je banner? Spannend, vandaag al getest?

Zelf mag ik de 13e pas testen van mezelf (12e nod). Heb de 28e mijn ei gehad.

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden... Vanavond ongesteld geworden :( !!!
    Volgende ronde... nieuwe kansen... ;) !!!

@Susyq: Ik ga voor je duimen! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie test in je handen hebt!!

@Rensje: Dat hield ik inderdaad ook ergens in m'n achterhoofd, je leest wel eens dat mensen pas een week later posi testen, maar we gaan er weer met volle moed tegenaan!!

Alleen vind ik het moeilijk wanneer nu m'n eisprong is aankomende cyclus. M'n laatste 4 cyclussen (?) waren 34 - 32 - 33 - 35 zal ik dan de kortste aanhouden en lekker lang en vaak klussen!? ;)

3. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Och wat jammer Boukje, stiekem had ik zo gehoopt dat het vele plassen en stinkende urine een goed voortekenen zouden zijn.

Succes in de volgende ronde!!

@ Boukje; ik zou een gemiddelde van de cyclussen aanhouden, en eventueel een ovu test gebruiken.

Deel Deze Pagina