Pijn rond stuitje en in benen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Konijn, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Vraagje:

Ik heb sinds een week ongeveer een hardnekkige pijn in mijn stuitje die uitstraalt naar beide zijkanten (ik ben niet gevallen ofzo). Ik heb hier vooral last van bij het gaat zitten en staan. Als ik zit wordt de pijn langzaam erger en lijkt het alsof mijn zenuwen naar mijn benen afgekneld worden. Ik krijg dan een heel aanwijzige pijn van mijn billen tot aan mijn kuiten zo ongeveer, die pas weer weg gaat na even lopen. Die pijn in mijn been heb ik ook 's nachts als ik niet vaak genoeg draai.

Hoort dit bij een zwangerschap? Het is niet zo dat het me enorm belemmert (gewoon niet te lang blijven zitten), maar het is erg vervelend en wordt ook steeds erger.

Een tijd geleden heb ik een vergelijkbare pijn gehad bij het zitten (toen was ik niet zwanger), maar toen was ik iets te zwaar en bewoog ik echt veel te weinig, maar dit is toch anders (en ik ben nu gewoon netjes op gewicht).

Ik hoop dat iemand weet of dit iets is wat erbij hoort!

Groetjes,
    Esther

2. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Daar heb ik ook last van.
    Alleen ik weet ook niet wat het is.
    Zal er wel bij horen ofzo
    :p

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het is echt een rotgevoel: alsof ik op mijn kont van de trap gestuiterd ben...

Alles wat ik dacht dat ik zou voelen voel ik niet... Maar gelukkig blijkt alles waar ik wèl last van heb er ook gewoon bij te horen ;). Toch een hele verrassing, zo'n zwangerschap...

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had ook pijn bij mn stuitje en t bleek zwangerschapsisschias te zijn.

5. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    En wat houd dat in? zwangerschapsisschias? :p

6. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    @konijn: Ik heb hier ook al last van sinds de 17de week. Het is daarna even minder geweest maar is de laatste 3 weken weer terug aan het komen. Mijn verloskundige zegt dat het er allemaal bij hoort. Het komt doordat je baarmoeder zwaarder wordt en dat geeft dus druk.
    Dus volgends mij niks om je druk over te maken. Maar bij twijvel altijd overleggen met je VK.
    Succes.

Deel Deze Pagina