Hoi iedereen, Mijn zoontje van 14 maanden heeft sinds een week last van, dat zijn urine naar amoniak ruikt. Echt een sterke geur. Hij drinkt voldoende, want hij krijgt nog voornamelijk flessen ( 5 van 180 ml ). Wat zou het kunnen zijn?
Wow, wat een hoop flessen nog. Maar misschien een ontsteking? Zungewoon even de doktersassistente bellen morgen.
Geen idee, maar inderdaad wel heeeeel veel flessen. Je weet toch wel dat ze na een jaar tussen de 300 a 400 cc aan zuivel mogen hebben? dus incl yoghurt etc.??!
Ik heb geen idee eigenlijk. Idd heel veel flessen. Geef je daarnaast wel gewoon vaste voeding? Misschien anders ff de HA bellen?
Inderdaad krijgt hij nog veel flessen. Maar dat heeft een duidelijke andere oorzaak, Hij loopt daarvoor in het emmakinderziekenhuis ivm verdenking spierziekte. Hij krijgt vast eten niet door geslikt, vandaar zoveel flessen. Maar morgen toch maar de huisarts bellen? Maar niemand herkend dit?
Jaik herken het. Mijn dochter had dit toen ze griep had. Maar ik herken de geur dus ook van een blaasontteking vanuit mijn werk op het kdv. Maar dan zijn de flessen zeker te verklaren. Wat moeilijk joh!
mijn zoon had dat ook bij al zijn urineweginfecties, dus zeker even urine na laten kijken bij de ha..
Dat zijn veel flessen ,, voor zijn leeftijd. Ik herken dit bij mijn nichtje , die heeft tot 3x een nierbekkenontsteking gehad ... hopelijk ben je ondertussen al naar de ha geweest.
weet jij mischien wat de oorzaak is bij jou nichtje? mijn zoon al 4 keer nierbekkenonsteking gehad met als gevolg nierschade aan 1 kant maar geen oorzaak te vinden...bij jouw nichtje wel?