innestelingsbloed, maar toch ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roze22, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb 3 dagen voor ik ongesteld werd wat bruinige slijm verloren, dit was heel minimaal en had dit zo'n 2 dagen. Dit heb ik nog nooit gehad en dacht dus wel zeker dat dit innestelingsbloed zou zijn. Ben daarna toch ongesteld geworden:(.. Kan dit ook iets anders zijn geweest dan innestelingsbloed? En heeft iemand dit ook wel eens gehad?

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb het weleens als voorbode van menstruatie paar dagen van te voren. de ene x wel de andere x niet.
    het kan ook dat je hormoonhuishouding niet in evenwicht is.
    of met verandering van leefstijl.
    ( als ik bijvoorbeeld anders eet is mijn cyclus korter dan wanneer ik ongezond eet. gek he.. )

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan een voorbode van je menstruatie zijn geweest of een hormonale tussenbloeding. Een innestelingsbloeding is zeldzaam, het komt vaker niet dan wel voor. Dus meestal moet je de oorzaak in een andere hoek zoeken. Succes voor de volgende ronde!

4. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Toch kan het ook innestelingsbloed zijn geweest. Ik heb vaker gehoord dat veel zwangerschappen misgaan bij of na de innesteling.. Dat veel vrouwen daardoor ook niet in de gaten hebben dat ze zwanger zijn geweest..
    Maar zeker weten doe ik het niet.

5. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sprankelkind: Ik heb indd ook vaker gelezen dat het een voorbode an zijn van je menstruatie. Alleen heb ik dit nooit gehad. Bij jou komt hte vaker voor zo te zien..
    wbt verandering van leefstijl, heb niets anders gedaan dan ik altijd deed haha. Maar indd vreemd ja..

@Jippie: een hormonale tussenbloeding net voor je menstruatie? denk je?
    Okee wist ik niet, dacht juist andersom dat het vaker voorkomt dan niet. Bedankt voor je reactie!

@ fruity: stiekem hoop ik dat het ook innestelingsbloed was..

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Tussentijds bloedverlies tussen je eisprong en menstruatie kan inderdaad, dit kan door het progesteron komen. Als het vlak voor je menstruatie is, dan was het hier altijd een voorbode, helaas. Maar wie weet, succes!

Deel Deze Pagina