Het was glad gisteren en dat had ik niet gezien. Ik stapte buiten en ging vrijwel meteen onderuit, viel hard op mijn rug, precies als een plank Niet dat ik veel pijn had, waarschijnlijk kwam dit door de adrenaline. Ik was wel erg geschrokken... Ik hoop dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben voor ons lieve kleine beebje Ik heb in elk geval geen bloedingen gehad of pijnscheuten waarvan ik dacht 'dit is niet normaal'. Wel veel kleine steekjes in mijn liezen en buik, maar daar had ik al enkele dagen last van, denk eerder dat dit bandenpijn is. Zijn er nog dames die gevallen zijn tijdens de zwangerschap? Ik zit er zo mee in dat ons kleintje er hinder van ondervonden heeft... Gisteren was het 1 januari dus moest ik niet bellen naar de gynaecoloog. Straks zal ik eens telefoneren en vragen of het kwaad kan en of ik eens extra moet langskomen dezer dagen voor een echo... Wat een onzekerheid!! Ik vond het al zo'n moeilijke periode nu, omdat je buik wel groeit, maar niet zo hard. En ook voel je de baby nog niet. Had altijd schrik van 'zou alles nog in orde zijn'. En na die val weet ik het natuurlijk helemaal niet meer
Gewoon bellen. Ik ben ook gevallen tijdens mijn zwangerschap. De gyn zei dat het veel voorkomt doordat de evenwicht van je lichaam nu anders is. Er naar kijken kan je gerust stellen en kan geen kwaad. Gelukkig ben je niet op je buik gevallen. Vallen moet je altijd serieus nemen vind ik. Dus gewoon bellen en overleggen of je een echo mag.
Ik ben met iets meer dan 15 weken plat op mijn buik op straat gevallen. Zo geschrokken, maar niets aan de hand. Nu inmiddels iets meer dan 18 weken zwanger van een lekker beweeglijk kleintje
Ah, ben al blij dat er bij jullie niets aan de hand was. Hopelijk bij mij dan ook niet... Ik heb gebeld, maar het was een vervangster van de vaste secretaresse van de gynaecoloog. Ze zei dat als ik geen buikpijn of geen bloedingen heb, het normaal gezien allemaal in orde is. Maar ze zei ook dat de vaste secretaresse vanaf 13u30 aanwezig is en ik deze namiddag altijd nog eens naar haar mag bellen om te vragen of een echo nodig is. En dat ze me dan eventueel eens kan doorverbinden met de gynaecoloog. Dus dat zal ik zeker doen. Eens extra bellen zal zeker geen kwaad kunnen... Ben benieuwd.
Heb deze namiddag nog eens gebeld of we moesten gaan voor een echo of niet. De secretaresse zei dat het beter was dat ik eens langskwam, gewoon om zeker te zijn. Dan zijn we op ons gemak. Alles tip top in orde met de baby!!!!! OEF!!! Ook was de placenta in orde. Amai ons kleintje was zo goed aan het bewegen. De gyn kon de hartslag bijna niet horen, omdat het geluid steeds verstoord werd door de consante bewegingen, grappig We zijn gerustgesteld dat alles in orde is met ons kleintje