urine stinkt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suhe, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lekker topic, ik weet het, maar wil graag weten of er meer zijn die daar last van hebben...

Was er bij iemand iets aan de hand? Een blaasontsteking of zoiets? Ik heb vaker last gehad van blaasontstekingen, maar heb nu helemaal geen symptomen, moet ik toch naar de huisarts om mijn urine te laten controleren? Of is dit ook weer één of andere zwangerschapskwaal...

Alvast bedankt!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kan beide zijn, ik zou eerst op een blaasontsteking laten controleren, als dat het niet is komt het door de zwangerschap, mijn urine ruikt ook anders nu namelijk.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou even een beetje urine laten controleren bij de huisarts. Al is het maar voor de zekerheid! Ik heb afgelopen tijd een paar keer blaasontsteking gehad terwijl ik dus idd ook haast geen klachten had, maar uit de urine bleek duidelijk van wel.

Hoewel ik ook een paar keer heb gehad dat we dachten van wel (huisarts, mijn vriend en ik) en er niks aan de hand was.

Zou het dus gewoon even laten checken!

4. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    ik heb t ook door de zwangerschap.. geen blaasontsteking en drink juist veel..
    maar bah :p

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb heel vaak blaasonsteking zonder echte klachten en dan merk ik het omdat het stinkt.

Nu ruikt mijn urine ook soms maar dat komt volgens mij door de vitamine's

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Het kan goed dat je in de zwangerschap geen pijn voelt als je toch een blaasontsteking hebt.
    Dus zou zeker even je urine laten controleren.

7. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je te weinig drinkt, dus de urine geconcentreerder is en/of dat je reuk verbetert is. Immers is goed kunnen ruiken belangrijk in de zwangerschap om te kunnen bepalen wat je wel/niet kunt eten.

8. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    ik heb ook sterke urine, maar soms denk ik wel dat ik blaasontsteking hebt want dan brand het onderin helemaal maar na een dag is het weg en dan denk ik laat maar. maar iemand die ik ken ahd dat ook en de dokter zei dat het door de zwangerschap kwam

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden! Ik ga erop letten dat ik meer drink en ga donderdag maar even met een potje met urine naar de huisarts...

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nog even de laatste up-date. Ik heb mijn urine laten testen en ik eb idd. een blaasontsteking. Het blijkt flink mis te zijn. Ik moet nu in de gaten houden dat ik geen koorts krijg en heb een antibioticakuur gekregen voor 10 dagen.

Ik schrok er zelf best van, maar als het goed is, moet het nu de goede kant op gaan.

11. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    beterschap met je blaasontsteking,en hopenlijk word je niet ziekjes en of koorts

12. mona23

mona23 Niet meer actief

wat gebeurt er eigenlijk als je door blijft lopen met een blaasontsteking?

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dan krijg je nierbekkenontsteking en nierbekkenontsteking kan weeen opwekken, dus heel goed dat je gegaan bent!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn urine ruikt ook sterker..En heb soms ook wel eens slijm in mijn slipje.. :oops:
    Maar soms ruik ik het gewoon door mijn broek heen.:S :oops:
    Echt, dat vind ik zo erg..Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen..
    Ik baal hier zo van..Kan elke dag wel een andere broek aan trekken..
    Iemand hier nog meer last van?

15. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Af en toe denk ik ook, wat sterks te ruiken aan mijn urine. Soms is deze heeeel licht, en soms echt donkergeel zeg maar. Ben al 4 keer getest op blaasontsteking maar alle 4 de keren geen blaasontsteking.

Volgende week weer een afspraak, dan kaart ik het weer even aan, misschien dit keer wel een blaasontsteking.

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Marisss, voorkomen kun je dit niet echt. Meer en/of sterker ruikende afscheiding schijnt er nou eenmaal bij te horen als je zwanger bent. Waarschijnlijk ruik jij het zelf wel maar valt het anderen niet op, ik heb een keer aan mijn partner gevraagd of hij die stinklucht ook rook maar dat was niet zo.

Vooral nu tegen het einde van de zwangerschap is het helemaal erg. Daarom draag ik nu ook inlegkruisjes en maak ik wat vaker mijn onderkant schoon, daarmee voel ik me toch een stuk frisser en prettiger.

Groetjes, Wendy

17. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL

O geloof me toen ik even ver was als jij, nou echt het plakte gewoon aan alle kanten (sorry voor de details). Ik moest echt iedere 2 uur ongeveer een ander slipje aan, toen ben ik maar met inlegkruisjes gaan werken, want het was niet te doen. Het droop gewoon mijn slipje in, geel/wit room, noem maar op hahaha. En soms rook ik het gewoon zelf, en dacht ik o jee ruiken mensen dit ook, nee dus alleen jij ruikt het hehehe.
    Ik heb het gevraagd aan de verloskundige toen, en die zei tsja het hoort erbij, zijn allemaal de hormoontjes.

Nu is het praktisch weg gewoon, heeel soms een spoort, maar dan is het droog zeg maar :oops:

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ Wennypenny - Ja ik heb mijn vriend ook al gevraagd van stink ik? :p en toen zei hij van nee helemaal niet..Dus dan ruiken andere mensen het dus ook niet haha, maar het is voor mezelf niet echt fris. Voel me dan echt vies..Maar ik douche mij elke dag en was mij ook van onder..Hopen dat het snel weggaat..

@ Beertje09 - Oh bij mij plakt het niet van alle kanten..(ff afkloppen ;) )
    Maar ik ben nu ook maar inlegkruisjes gaan dragen, hopen dat dat helpt.
    Maar bij mij ook dan voel ik het gewoon lopen..! bleeeh jakkes..
    Heb ook weleens een spoor (roomkleurig) En dan ook droog..Heel vaag :oops:

19. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Nou ja plakken, plakken het was geen behanglijm ofzo hoor bij mij, maar ik voelde het echt wel plakken, gek werd ik van het verschonen. Ja roomkleurig had ik ook, en geel en wit, en doorzichtig, het was iedere keer weer een andere kleurenfestijn hehe. Maar op een gegeven moment was het helemaal verdwenen, zomaar op een dag.... nu heb ik enkel hele lichte afscheiding droog en heel weinig.

Ik had trouwens toen ook van dat hele lange doorzichtige van dat sliertige net zoals als je ovuleert ken je dat hahahahah.

Inlegkruisjes zijn goed, en katoenen ondergoed ook.

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja ik weet wat je bedoelt met "plakken" haha
    Ik draag nu ook katoenen ondergoed en inlegkruisjes..
    Wanneer wass het bij jou opgehouden dan?

Deel Deze Pagina