Goeie vraag, hmmm volgens mij heb ik het zelfs nog gehad met de 20 weken echo, ik was met 21 weken opgenomen in het zk, en toen had ik het ook nog, dat weet ik nog. Volgens mij is het zo een beetje weggegaan bij week 22/23 zoiets? Ik weet nog dat ik op vakantie ging was met een week of 12, en dan waren we uiteten met z'n allen, en terwijl iedereen aan het eten was, voelde ik het gewoon naar beneden komen En daar ging ik dan weer hoor, naar de wc met mijn inlegkruisjes en opfrisdoekjes voor de onderkant.
Oohh maar dat is K*t als je uit eten bent...en je voelt alles naar beneden stromen.. Nou hopen dathet bij mij ook zo rond die slag weg is..haha
Ik hoop het ook voor je mop. En tuurlijk gaat het een keer weg. En je moet maar zo denken, het is ergens goed voor. Straks heb je je wondertje in je handen, en dan maakt niks meer uit
Dit topic wordt steeds leuker! Van meer afscheiding had ik ook al gehoord, ik heb er ook wel last van, maar nog niet zo erg als sommige anderen hier, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk Ik weet niet meer wie het zij... Maar als je twijfelt of je misschien toch een blaasontsteking hebt, dan zou ik toch maar naar de huisarts gaan. Je hoeft alleen een potje met urine in te leveren en dan krijg je vanzelf de uitslag. Toch atijd wel fijn dat je op zo'n forum ongegeneerd kan klagen over alle klachten... Als iemand in mijn omgeving vraagt hoe het gaat, zeg ik altijd goed. Al loop ik voor bekkenklachten nu bij de fysio en heb blaasontsteking. Ik wil altijd graag overkomen als de stoere meid, die lekker door de zwangerschap gaat. Al vind ik nog steeds dat ik met deze dingetjes nog steeds niet mag klagen, als je soms hoort wat anderen hebben.