Vraag me niet waarom, maar uit nieuwsgierigheid naar de streepdikte deed ik net een ovulatietest. Ik zit op CD6, en dit is de streep (foto). Normaal begin ik met testen op dag 14, en begin ik met een vrijwel witte test die dan langzaam oploopt. Nu dus dit. Lijkt me wat donker voor CD6, ik heb een dergelijke streep pas op dag 19, gevolgd door een eisprong op dag 20. Raar? Of herkenbaar? PS: ik kan niet zwanger zijn
Vind m wel super positief voor cd6 Zou zelf nog een zw.testje doen, for sure. ....maar weet ook hoe frustrerend het is als die gewoon wit is Hoe lang na de curretage zit jij nou? Hmmm, je had wel een lichte en een negatieve test dit keer Die wisselde bij mij ook af in het begin bij mn eerste zw.schap Was je menstruatie wel net zoveel als normaal???? Wat moet je nou weer met zo'n test he
Sowieso nog even morgen testen denk ik. Het is nu aankomende vrijdag 7 weken na de curettage. Ik heb mijn eerste menstruatie net achter de rug, zit op de laatste dag. Is ook ontzettend heftig geweest (heb Tena's moeten gebruiken, op de zwaarste dag waren dat er 2 per uur), dus van een zwangerschap is echt geen sprake. Weird. Misschien wel een mega vroege eisprong ditmaal?
Ja maar cd 6 is wel heeeeeel vroeg Heb een vrij korte cyclus ( 23-24 dagen normaal ) Maar op cd 6 nog nooit een positieve ovu gehad Maar t kan......hoop niet voor je dat je na de ct een erg rommelige cyclus krijgt
Rechts is toch de teststreep? Dan is die sowieso niet positief.. Donkere streepjes, die niet positief zijn kun je altijd wel hebben. LH schommelt wat gedurende de cyclus, met dus een piek net voor de eisprong.
Oh nou zie ik het Hij ligt verkeerd om De donkerste streep is hier de teststreep Dus deze is idd niet positief
Nee, ik zeg ook niet dat mijn test positief is, ik zeg alleen dat de streep donkerder is dan ik normaal gewend ben in deze tijd van mijn cyclus
Zolang de test niet positief is, zegt het helemaal niks. Je hebt altijd LH in je lichaam, waardoor je ook altijd een streep op je test kunt hebben. Dit zegt niks over een naderende eisprong.
Ik vind m ook best donker het streepje hoor voor CD6. Ik had ook altijd wel streepjes de hele cyclus maar niet zo dat was echt meestal een paar dagen voor mijn eisprong. Heb je nog een nacontrole gehad na je ct? Kan het misschien niet zo zijn dat er nog wat hcg in je lichaam zit?
Ik heb nacontrole gehad, en mijn hcg is weg. Heb zelf ook altijd streepjes op mijn testen (hele cyclus lang) maar vond deze gewoon opvallend donker. Ik denk zelf eigenlijk dat het LH schommelt, en dat het morgen alweer een ander beeld geeft, maar was benieuwd of iemand die herkende...
Test is zeker niet positief !! Moet knallen of even donker Had zo,n test tijdens me menstruatie en na me menstruatie was die spierwit totdat ik net voor me eisprong zat Dus ja je LH kan je gehele cyclus schommelen p.s met een hele korte cyclus kan je ei wel vroeg komen mischien is je test daarom al aardig duidelijk omdat je eisprong er aankomt komende dagen?
Dit is echt niet positief.. Dit soort streepjes had ik wel eens tussendoor.. Echt donker paars is positief
Volgens mij zegt TS nu al een paar keer dat het niet gaat om positief ja of nee.. apart meid, ik heb een vage op cd6. Je hormonen zullen nog wel lekker schommelen. Ik duim weer voor je hoor!
Kan inderdaad hoor, ik heb nu al sinds CD 14 hele duidelijke streepjes, soms zelfs positief, maar nog altijd geen eisprong gehad. Denk dat het bij mij allemaal een beetje in de war is sinds de curretage.
Dank je, Bollen! !!!!!! @Daphnev85: positief zelfs? Da's wel apart..... ik hoop dat je vlug weer je cyclus ontdekt,want ik wens je een hele mooie baby toe!