urine-test negatief, kan bloedtest dan positief zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zwangerwens, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Zeker schrik je....zou ik ook doen...je hebt nu een naam voor iets wat heel eng klinkt .....maar er zijn hier veel vrouwen die dit hebben. Misschien vindt je het fijn om een topic te openen en naar ervaringen te vragen? Vaak is dat wel fijn....en een gerustelling.

Wat jammer dat je niet zwanger bent...maar meid dat komt wel hoor......ik vindt het al fijn voor je dat je nu iets weet en je een behandeling kun starten...onthou dat een hoop meiden hier die optie niet eens hebben en nooit zwanger zouden kunnen worden....dus kom op meid komt helemaal goed....

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Cindy

wat een lieve woorden, doen mij echt goed!! Wel een goed idee om zo'n topic te openen!
    Ik ben me er ook zeker bewust van dat er veel ergere verhalen zijn dan wat ik heb! Maar moet het allemaal even bezinken laten! Na een paar dagen zal het wel weer goed zijn en gaan we vol goede moed er weer tegen aan!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ach jouw`n verhaal is ook erg hoor:(.....maar er is nog heeel veeel hoop:D
    Ja ik denk dat het fijn is voor je zo`n topic...dan lees je een hop vrouwen die gewoon zwanger werden alleen vaak duurde het iets langer.

Komt helemaal goed....heel veel succes verder meid:)

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje was iedere urine test negatief. tot de 16 weken aan toe.
    vastgesteld via een bloedtest en echo. het kan dus wel.
    maar ja dat is inmiddels al 19 jaar geleden. dus misschien dat de testen van tegenwoordig gevoeliger zijn?
    hoewel..... ik heb ooit eens getest en deze was ook omo wit,
    later bij de gyn was dus in het bloed wel een zwangerschap te zien. (was trouwens wel een mk gewonnen)

5. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    griepy mijn bloedtest was negatief die heb ik ongeveer 2 a 3 weken gelede laten doen maar had eergister of gister mijn ongi moeten krijgen als ik er vanuit ging dat die bloeding van 5 a 6 druppels mijn ongi is geweest maar nog geen ongi te bekennen

Deel Deze Pagina