Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Helemaal geweldig, na al die tijd! Maar nu heb ik zo'n hoofdpijn, al sinds afgelopen donderdag. Herkent iemand dit zo vroeg in een zwangerschap? Niet dat het ondragelijk is hoor, zeker niet nu ik weet waar het van komt, maar ik vroeg me af of er meer mensen last van hadden.
Ik had dit ook bij de zwangerschap van ons dochtertje. Je hele hormoonhuishouding veranderd nu natuurlijk.. Ik heb het de hele zwangerschap gehad. Niet elke dag maar wel zeer regelmatig. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik heb het ook vaak gehad.... vooral in het begin van mijn zwangerschap (terwijl ik normaal nooit hoofdpijn had) je mag tijdens je zwangerschap een paracetamol nemen
en of dat ik herken. ik heb niks anders. was bij mijn eerste zwangerschap ook. bij mij verdween het met 12 weken. ik hoop dat dat nu ook het geval is. is niks ergs hoor, is hormonaal. alleen vervelend. ik slik niks maar als je wil kan je paracetamol nemen. succes meid!!!
Hey, Ja ik herken dit, sinds ik zwanger heb ik toch wel een keer of 3 per week last van hoofdpijn, voor mijn zwangerschap had ik amper last van hoofdpijn, soms neem ik een dafalgan en gaat deze over, mag deze nemen van de gyneacoloog.
Vanmorgen de HA even gebeld. Om te melden dat ik zwanger ben en om even te vragen van die hoofdpijn. De assistente was vrij duidelijk. Nee je mag niets anders dan paracetamol. Wist ik eigenlijk wel. Ze zei echter ook dat ze het niet zo herkende als zwangerschapskwaal? Als ik jullie zo lees ben ik toch niet de enige. Nou ja, ik moet het maar uit zien te zingen. Het zal wel weer over gaan.
gebeurt heel vaak in een zwangerschap , gewoon paracetamol nemen en even rustig aan doen, als je de kans krijgt misschien gewoon ook even liggen, gebeurt zoveel in je lichaam die werkt nu echt dag en nacht keihard voor jou en je kindje.
ik herken het ook maar bij mij helpt veel water drinken 1.5-2.0 liter sinds ik dat doe heb ik er geen last meer van
Ik drink ook heel veel water. Baat het niet dan schaadt het niet. Ah, en zolang ik weet dat het door de zwangerschap komt leg ik me er maar bij neer. Het zal weer over gaan
hier ook last van hoofdpijn, met name in de ochtend. Denk toch echt dat dit er gewoon bij hoort groetjes