Ik heb even dit allemaal gelezen.. En wat spannend meid..succes zo met de uitslag ben benieuwd en over tijd voor je kleine meissie.. ik denk dat je je daar niet zo druk over moet maken.. dat komt allemaal wel goed.. xx
Ik heb het ook ff zitten lezen en idd wat een verhaal en de wonderen zijn de wereld niet uit nee. Ik wacht met spanning je uitslag af. In ieder geval succes en denk mocht het allemaal waar zijn dat het best goed gaat komen!! Liefss miggy
Hier word ik ook wel erg nieuwsgierig van zeg! Ben heel benieuwd. Ik kan me voorstellen dat je eventjes flink moet schakelen ja. Komt helemaal goed hoor!
helaas meiden, Bloedtest minder dan 1. MOet woensdag wel komen voor echo. Ondanks alles is het toch wel even een schok nu het niet zo is. HOe kan dat nu allemaal?
Jemig meid, wat een hoop geschakel zo voor je. De kans is nu neem ik aan bijzonder klein dat je toch zwanger bent? Een vriendin van mij kwam overal negatief uit en bleek echt zwanger na 3 maanden. Hoe voel je je?
mijn mannetje is erg verdrietig. Woensdag wil de gyn nog wel een echo maken. Maar voor ons is het klaar....geen zwangerschap en genieten van onze kleine meid. Zij helpt ons vandaag uit de put.
naar mijn idee niet. Ik vind het alleen wel raar dat er een positieve urinetest is gedaan en de echoscopiste een ringetje zag in baarmoeder. Maar bloedtest is 100 procent zeggen ze. Niet zwanger dus. Maar wat dan wel.... Ik heb het vermoeden dat ze hcg met lh hormoon hebben verward. Daar heb ik door pco een overschot aan en het lijkt erg op het hcg hormoon. Maar ja...we weten morgen meer. Ik voel me ook niet zwanger trouwens.