Ik ben in juli gestopt met de nuvaring, maar nu lijkt het of mijn maandstonden elke maand heviger en heviger worden? Wie heeft dit ook ? en weet er iemand waarom dit is ?
Hi Hitchke! Ik herken dit heel goed! Heb zelf ruim 5 jaar de nuvaring gebruikt en heb nu hele heftige menstruaties. Toen ik de ring nog gebruikte, werd mijn menstruatie steeds minder, en was heel erg licht. Sinds ik gestopt ben, is het in alle hevigheid terug gekomen! Waardoor het komt... geen idee...
ik zou denken dat het een goed teken is, want dat hoe meer hormonen er opgebouwd raken in je eierstokken hoe meer bloedverlies je hebt, dat heb ik op internet gevonden ! of is dit bullshit?
Ik hoop dat het onzin is, want ik word juist steeds minder ongesteld. De eerste keer ongesteld, na het stoppen met de pil, was erg heftig, maar de laatste 2 keer had ik weinig bloedverlies (vergeleken met toen ik aan de pil was) en ook kort (3 dagen).
Bij mij is het ook veel heviger! Heb nu na het 'officieel stoppen' pas 1 keer meegemaakt maar ben hiervoor ook wel eens enkele maanden gestopt geweest met de pil als ik toch vrijgezel was en inderdaad, dat was veel heftiger en vooral ook veel pijnlijker. Ik kan me dat niet meer zo herinneren van toen ik nog niet aan de pil was zeg maar. Toen was het volgensmij ook niet zo heftig...