Wat zouden jullie doen? We hadden onze vakantie al geboekt voordat ik zwanger bleek te zijn. De verloskundige zegt dat we gewoon moeten gaan, ik ben dan 28 weken zwanger. we gaan met de auto naar Oostenrijk en hebben daar een caravan met voortent gehuurd op een camping waar we vorig jaar ook zijn geweest. Ik zit erg te twijfelen of we wel moeten gaan... Wat vinden jullie? Zouden jullie heen gaan met 28 weken zwangerschap? De heen-en terugreis doen we in 2 dgn, dus lekker relaxed.
oh heerlijk gewoon doen.. Ik zou nu echt heeeeel graag lekker op vakantie gaan.. vorige zwangerschap ben ik met 24 weken naar New York geweest en was toen ook prima te doen, zelfs met veel shoppen en dus heel veel lopen toen.. en een vakantie in caravan is minder vermoeiend dan een week in NY winkel na winkel afrennen haha.. Zeker gaan meid.. Ik wil ooooooooookkkkkk veel plezier!
Ja hoor, als je je goed voelt, waarom niet? Inderdaad lekker genieten, en rustig aan doen in je eigen tempo. Waar ben je bang voor, dat er iets gebeurd terwijl je daar zit? Of dat camperen te zwaar voor je is? Oostenrijk heeft goede artsen hoor, verzekeringspapieren mee is misschien handig. En die vakantie doe je gewoon in je eigen tempo. Uit eten ipv zelf boodschappen doen/koken en dat soort dingen. Veel plezier!
We gaan met nog een stel heen, hebben ieder een caravan gehuurd. We zijn het grootste gedeelte van de dag met z'n allen bij elkaar. Eten enz. doen we allemaal samen. Vorig jaar waren we steeds bij onze caravan en dit jaar dus bij hun. Dat scheelt al wel. Als ik wil rusten kan dat gewoon. Maar vind het inderdaad spannend als er wat gebeurd daar.... We zitten vlakbij een grote stad (Villach onder de Oostenrijk-kenners) en er zit een nachtportier op de camping die je in noodgevallen kunt bereiken dus eigenlijk hoef ik nergens bang voor te zijn.. Maar toch... Als ik nu maar wist hoe ik me met 28 weken zou voelen, maar ja, kan niet in de toekomst kijken!
gewoon doen, voorlopig ga je niet meer op vakantie dus grijp je kans! ik ga zelf met 20 weken (minder ver dan jij weet ik) ook op vakantie
Gewoon lekker gaan! Met 28 weken lukt het allemaal heus nog wel, tja heel actief misschien niet, maar dat hoeft ook niet toch? Lekker genietne dus!
Dit is juist een heerlijk moment om te gaan. Geniet er van! Als je nu een vakantie naar India of Indonesië had gepland is het een ander verhaal, maar dit klinkt zo veilig als maar kan. Ik ga ook nog met 21 weken 2 weken weg. Heb er veel zin in!
Ik ga ook met 28 weken nog vliegen duss.. lekker doen! Pas je wel op het befaamde zwangerschapsmasker? Goed smeren!
Ik zou ook lekker gaan hoor, juist fijn om nog even te relaxen voor het 'grote werk' begint een paar weken later. Wij gaan over 2 weken en dan ben ik dus pas 13 weken. Daar zie ik dus wel een beetje tegenop omdat ik nog best veel klachten heb en erg moe ben en wij juist een hele vermoeiende reis gaan maken. Maar ik denk dat we over een paar maanden echt nog wel een weekendje of weekje rust ergens plannen. Veel plezier vast
Ik ga met 30 weken ook naar oostenrijk maar dan in een pension. We reizen dan idd ook in 2 dagen, normaal doen we het in één dag. Je schijnt wel vaker te moeten stoppen.. Maar goed, nu wordt het zo'n 5 uur reizen per dag, dus alle tijd voor pauzes.... Mocht ik vantevoren echte klachten hebben, dan gaan we uiteindelijk niet. En op vakantie doe ik rustig aan. Normaal zijn we echte wandelaars maar nu zullen we het rustiger aan doen.. Veel plezier in Oostenrijk!
Ook wij gaan gewoon heerlijk op vakantie naar Mallorca hoor als ik 26 wkn zwanger ben. Gewoon doen hoor..geniet er nou maar lekker van..je zal het echt nodig hebben. Voor je het weet is de bevalling daar! Een beetje relaxxen voor die tijd doet wonderen! Liefs Angeltje
Gewoon gaan, lekker van genieten. Stel dat er wat gebeurt, je zit in een land waar de voorzieningen echt goed zijn. Verzeker je gewoon goed, zodat je altijd terug kan met het vliegtuig. Wij gaan zelf nog een midweekje weg als ik 36 weken ben maar wel dichterbij huis hoor.
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik zat erg te twijfelen, maar jullie hebben me over de streep getrokken! We gaan gewoon en gaan er fijn van genieten! Iedereen (straks) een fijne vakantie!