De vraag is al meerder malen gesteld en ik ga hem lekker nog een keer stellen hahahaha Ik lag vanmorgen wakker in bed en voelde links onder in mijn buik ineens regelmatige tikjes...net of je een soort van hartslag voelde...was echt van tik tik tik tik....duurde ong. 5 minuten, volgens mij had de baby de hik? Ik heb het nooit eerder gevoeld vandaag voor het eerst en vond het wel grappig hahaha... klopt het dat dat zo aanvoelt? thanx!!!!!
Jep, de hik! Grappig om te voelen he? Zal wel steeds duidelijker worden, hier zie je af en toe m'n buik al meebewegen
whhaha ja echt geweldig! had het nooit eerder gevoeld maar wel al gelezen dat veel dames dat voelde..en ik wilde het ook eens zo graag voelen...nu weet ik hoe het voel haha..
Dat kan best de hik zijn inderdaad.. Ik had het meerdere keren per dag, en hij hield pas om met dagelijks hikken, zo'n 5 maanden na de geboorte
Ja hoor dat is de hik........ Grappig gevoel vond ik het maar af en toe ook zielig. Onze kleine meid heeft nu ongeveer 2x per dag de hik en nu vind ik het nog zieliger.