hallo, ik zit altijd te kijken naar het programma de verloskundigen praktijk en de bevalling. een tijdje terug was er een kindje geboren, dat het tweede kindje was in dat gezin. zei hadden een kaartje zelf gemaakt met op de voorkant hun eerste dochter (foto) met de tekst: krijg ik een broertje. 1ste binnenkant stond weer een foto met de tekst of een zusje. de 2de binnenkant stond ze op de foto met haar broertje/zusje. in dit geval was het een jongen. dit lijkt me een leuk idee, maar kan eht nergens op internet vinden. wie kan mij helpen weet neit meer waar ik zoeken emot. de kaart is trouwens in 3 delen te vouwen. veenstra
Waarschijnlijk dat je zo'n persoonlijk kaartje maakt in overleg met fotograaf/grafisch vormgever. Ik heb een vriendin die zoiets al eens gedaan heeft, en grafisch vormgeefster is. Ik denk dat je in die richting moet zoeken
je kan ook eens bij www.poebies.com kijken daar kan je allerlei kaartjes zelf maken. succes met je zoektocht
Je zou ook naar een drukkerij kunnen. Wij hebben onze trouwkaarten zelf ontworpen en de drukker heeft daar goed bij geholpen! Zij kunnen namelijk elk soort papier bestellen dat je wilt, daarnaast hebben ze een speciaal verwerkingsprogramma voor de lay out van de kaarten. Succes ermee!