ik herken dit wel: het lijkt mij een beginnende blaasontsteking! Ik had vroeger iedere maand een blaasontsteking en dan had ik dit ook. Ik zou het maar even laten nakijken, want je hoeft niet perse pijn te hebben bij een blaasontsteking hoor! Niet mee doorlopen want het kan echt heel gevaarlijk zijn, zei mijn VK tenminste. Gewoon even een flesje urine meenemen naar de dokter: meestal kan de assistente die test ook wel even doen, hoef je geen afspraak te maken. Succes! Groetjes Laura
Heb ik ook gehad, ik heb nu af en toe ook wel eens last dat er van die wit/gele stukjes in zitten. Weet ook niet wat het is
Als je zwanger bent en je denkt een blaasontsteking te hebben moet je wel op het spreekuur komen. Als je niet zwanger bent kunt je idd je urine laten nakijken door de assitente. Ik zou in elk geval meer gaan drinken.
Ik had het ook en ben 2 keer getest op blaasontsteken en zelfs mijn bloed is getest op urinewegontsteking. Er kwam echter niks uit. Ik denk dat het er voor sommigen gewoon bij hoort
nou ik heb een toiletblok nu opgehangen want ik kan niet tegen mijn eigen sterke lucht .... voor de rest niks aan de hand maar urine is gewoon erg geel en veel geur ik draag ook veel inlegkruisjes en als ik thuis ben alleen katoen ondergoed meer kan je niet doen
je kan het beste veel drinken zodat je urine minder geconcentreerd is , want als je weinig drinkt kan je urine stinken . En wat heel goed helpt bij urineweginfectie is cranberrysap , anders neem even contact op met de huisartsenpost , want je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn omdat je ook zwanger bent...veel succes
extra dosis vit C pakken is ook goed wanneer je mogelijks een infectie hebt omdat vit C de urine verzuurt en daarbij bacterieën kan doden. Wat absoluut een bezoekje aan de dokter niet vervangt! Ik zit met een aantal kiemen in mijn urine (dus geen infectie) maar wanneer je er niets aan doet is de kans er dat je wanneer de zwangerschap vordert een blaas- en zelfs nierontsteking doet wat wel gevaarlijk wordt voor je zwangerschap. Ik zelf ga nu proberen met behulp van homeopathie of ik dit kan verhelpen. Anders wordt het toch de antibioticakuur (al zou ik die liever vermijden). Twins