Opnieuw misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilya, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb me echt wekenlang dagelijks misselijk gevoeld, maar sinds een week of drie voel ik me stukken beter (sinds ik een week rust voorgeschreven kreeg van de dokter en extra kruiden). Sinds gisteren echter moet ik 's ochtends weer overgeven en word ik weer misselijk zodra mijn maag aanvoelt...
    Zijn er hier nog die dit hadden?

2. RomyHennie

14 okt 2007
    65
    0
    0
    verzorgende
    utrecht
    Hoi, Bij mij was het ook even over en nu is t weer!
    Het is alleen een stuk minder dan het was want ik kon eerst niet meer funtioneren. Ik bleeft overgeven de hele dag door....
    Nu alleen bij het opstaan en als ik snel genoeg drink of eet ben ik dat zelfs voor.

3. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    hier nog zon 1!
    Ik was er met 13 weken ongeveer vanaf maar sinds een paar weekjes heb ik het ook weer..
    Vooral als ik me te druk maak..
    Wel irri als je er net vanaf bent!
    Liefs, Geraldine

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook echt niet lekker na onze vakantie bij 14 weken ging het goed maar sinds een week of 2 weer mis ! bah .. hoopte er echt vanaf te zijn want die roze wolk is bij mij zo echt ver te bekennen hoor...

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik was in zwangerschap van Lieve bij de 30 weken weer erg misselijk.
    Gelukkig zonder overgeven gelukkig maar was wel stront irritant.
    Je hoort het vaker dat mensen weer misselijk worden.
    Mja wat wil je,alle ingewanden worden wat verplaatst door de groeiende baarmoeder en je maag kan onder druk staan zeg maar.
    En dat kan misselijkheid en soms zelfs braken veroorzaken.
    Hopelijk ben je er gauw vanaf van de misselijkheid!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben nog steeds misselijk en moet ook nog wel overgeven. Gaat niet meer over denk ik ;)

7. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hier nog een! Ik vond het ook al zo raar! Met een week of 14 was het helemaal weg, en sinds een week is het er ineens weer! (vanaf 20 weken) Ik weet ook niet hoe het komt. Maar het zal vast wel weer overgaan... Toch?

8. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik begin ook weer hoor, komt gewoon omdat je maag weinig ruimte heeft denk ik. Elke avond voel ik me beroerd...lekker goed eten gaat niet, elke keer als ik uit eten ga, dan heb ik spijt :( ....alles valt te zwaar...bleh.

En dan moet ik nog zeker 12 weken....

;)

9. Niet meer actief

Hier ook nog een!
    Was met 5 weken tot 12 weken erg misselijk, maar gelukkig ook zonder te hoeven spugen.
    Nu heb ik het sinds een week ook weer terug!

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ben blij dat ik niet alleen ben, want het is toch maar raar en lastig!

11. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    jaja, 't is wel lastig... ik ben de eerste 4 maand ook heel slecht geweest. En nu heb ik het sporadisch (soms eens gedurende de ochtend, dan midden op de dag moeten overgeven, ...). Bij mij gaat het idd vooral samen met vermoeidheid of gehaastheid/stress... dus denk vooral rustig aandoen en je zeker niet vastpinnen op idee weer misselijk te zijn, maar te proberen ontspannen.
    Bij mij merkte ik toch dat het ook een stukje psychisch bepaald was.

Succes!
    Twins

Deel Deze Pagina