hoi, ben van plan om zo een apparaatje aan te schaffen waarmee je het hartje kan horen kloppen Angelsounds, wie heeft er al eentje en ben je er tevreden mee Zou het schadelijk zijn voor de baby of niet groetjes kim
IK heb er een! Kan hem alleen nu nog niet gebruiken! Maar ik heb vandaag het hartje zien kloppen Dus dat komt wel goed
Hoihooi, ik heb er ook eentje en geniet er nog dagelijks van! Heerlijk om t hartje te horen kloppen! ..Ik ga er niet vanuit dat het schadelijk is, lijkt me dat zulke dingen eerst worden getest voordat ze in de winkel komen te liggen..In ieder geval heeeeeeel veel plezier ermee! Liefs Jessy
Wij moeten woensdag 24/10 naar de gynaecoloog , dan zou hij het hartje al kunnen zien, snel he Ben eens benieuwd hoe pril mijn zwangerschap dan is Ik denk een 6 tal weken, maar dan weet ik het echt zeker
Ik heb er een en heb er heel veel plezier van gehad. Momenteel gebruik ik em eigenlijk niet meer omdat ik de baby elke dag voel schoppen. Wel moet je in de gaten houden dat als je de Angelsound gebruikt en je kan het hartje een keer niet snel vinden, dat je dan wel rustig moet blijven. Ik heb dat zelf 2 keer gehad, en ik ben gelukkig vrij nuchter en heb het gewoon laten rusten en later op de dag nog een keer geprobeerd. Als je van jezelf nogal snel paniekerig bent kan dat soms vervelend zijn. Verder is het hartstikke leuk, want als je je kind nog niet voelt, kun je wel een beetje contact maken. Ook voor de papa is het leuk!
ik heb er ook een en ben er super blij mee af en toe luister ik eens en ik heb mijn ouders mee kunnen laten luisteren
Wij hebben er ook een! Vooral manlief vind het geweldig! Daardoor wordt hij er wat meer bij betrokken. Maar inderdaad kan het zijn dat je soms het hartje niet kan vinden, maar daar moet je je echt niet druk om maken. Gewoon wat later op de dag weer proberen.
Ik heb een doptone van Bellytalk (zoeken via google) gehuurd. Ik ben zeer tevreden met deze. Heb er veel plezier van gehad!
Ik heb er ook een, alleen ik kan het hartje nog niet vinden (heb een laagje van mezelf dus vandaar en baarmoeder ligt nog achter schaambeen) maar heb hem idd gekocht voor de papa, zodat het voor hem ook werkelijk wordt.. en voor de ouders!
Hoi daar, Ik heb ook een angelsound te leen van een vriendin van mij. Super leuk en gerusstellend je kan ze halen bij de kijkschop. Liefs Vivian
Ik heb er ook een. Het is heerlijk om af en toe even te luisteren. Ik gebruik haargel als geleiding, volgens het boekje kan je ook olie of water gebruiken, maar met babyolie of massageolie hoor ik bijna niks. Met gel is het een veel harder geluid. Veel plezier ermee als je hem koopt!
Ik heb ook zo'n ding aangeschaft toen ik zwanger was. Kon mijn vriendje tenminste elke avond een paar minuten naar het hartje luisteren en we hebben het opgenomen en op mijn website gezet, zodat iedereen het kon horen.
Ik heb er zelf geen, maar toen ik eens een weekend bij m'n moeder was, kwam mijn nicht, en die had die van haar meegenomen. Dus heeft mijn moeder ook naar het hartje kunnen luisteren en ik ook. Ik wil er wel graag een hebben. Ik heb toen massage-olie gebruikt, werkt ook wel hoor