20 weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by springxsummer, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Goooooooeeeeeeeeedemorgen:p
    Aangezien ik niet meer slapen kan dacht ik ik open even een topic

Nav mijn echo van t geslacht steeds te spammen hier met twijfels van mij kant uit heb ik afgelopen woensdag bevestiging gehad bij de 20 weken echo! Zag het ook stukken beter! Dus ik ben gerust gesteld het word echt weer een klein meisje! :D
    Nu had ik me bril niet op dus kon niet zien hoeveel weken sommige lichaamsdelen voor of "achter" liepen ze vroegen me ook hoe zwaar en groot ons oudste was met de geboorte ze zei me dat deze wel een stukje groter zou worden. . Nou fijn dacht ik nhet loopt dus of zoals t moet gaan of wat voor op groei!
    Bij de geslachtsbepaling 16 weken precies kwamen we uit op 16 weken 4 dagen dus ietsje voor.
    Maar kon bij de 20 weken echo de afmetingen dus niet lezen maar zag wel met t opstaan toen ik even op me zij moest liggen (jlhopend dat de baby zo draaide dat de profiel goed in beeld was zag ik 1 afmeten d8 hb of hp verburger of verbrug :) 19weken 2 dagen weekje op achter.. nu weet ik dat nooit of bijna nooit alles gelijk is maar dacht meteen nou als dit het botje van haar bovenbeen zou wezen loopt het dus een week achter precies t zelfde met dochter nr 1 en die was klein.. dus je raad het al de twijfels gingen weer hahaha " zou ze echt groter worden dan haar zus? " etc etc. En dan heb ik maar 1 afmeting gezien he ;) denk meteen dat ik minder ver ben maar dat kan als t goed is zoiezo niet.
    Ben blij het even van me af te typen, nu weer lekker slapen :):)

2. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Haha super leuk stukje, dit! Bedankt voor het delen (hier over 13 dagen 20w echo, je begrijpt dus hoe spannend!) :D
    Geniet nog lekker van het gevoel, als je weer wakker bent!

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hihi ja leuk he haha heerlijk dat aftypen hoor :)
    Nog 13 dagen die gaan zo voorbij behalve als je erop wacht hahahaha duim voor je dat alles goed is!!

Share This Page