hallo ik ben al mama van een zoontje van 2 jaar maar had met hem een voorbeeldige zwangerschap geen 1 kwaaltje dus geweldig gewoonmaar nu heb ik 1 week geleden onveilige sex gehad met mijn partner,we hadden zoiets we willen voor een tweede gaan en het zal toch wel de eerste keer niet raak zijn8)maar een paar dagen later voelde me ik al anders dan normaal misselijk,hoofdpijn,duizelig,moe en nu heb ik al dagen hele pijnlijke borsten en ook witte puntjes rondom mijn tepels(niet donkerder of groter dan normaal)ik heb al 2 testen gedaan en allebei negatief mischien een beetje te enthousiast van mij want volgens mij kan je in de eerste week nog helemaal niet testen!!ik voel heel de dag gerommel in mijn buik en steken,helaas heb ik altijd een hele onregelmatige menstruatie dus kan niet berekenen wanneer ik weer ongesteld moet worden wat een frustratie zegzo denk je niet aan een tweede en zo ben je er heel de dag mee bezig en zou ik volgens mij nog teleurgesteld zijn als blijkt dat ik niet zwanger benheeft iemand dit weleens meegemaakt?en wanneer kan ik nou het beste testen?
Hoi nancy, Je kunt inderdaad nog niet na 1 week gaan testen. Stel dat je inderdaad op het juiste moment geklust hebt, vlak voor je eisprong, dan gaan er meestal toch wel 2 weken overheen voordat je positief test. Dus helaas zit er weinig anders op dan nog een weekje te wachten. Ik wens je veel succes! Anna
Ik voelde me in de week na mijn eisprong al 'raar' en zei tegen mijn vriend: "het zou best wel eens zo kunnen zijn". Hij dacht dat ik het me verbeeldde, maar ik had gelijk, want nog een week later testte ik positief. Ik had vage hoofd- en rugpijn, misselijkheid, steekjes in mijn buik en voelde me gewoon 'anders'. Het kan dus best. Veel succes meid!!
bedankt voor jullie lieve reactiesvanochtend bloed verloren dus dacht dat ik ongesteld was maar het bleef maar bij 2 druppels en meer bruinachtig van kleur(sorry voor deze onsmakelijke praat)maar goed dus nog steeds in verwarring zou het nu zo zijn of niet,zal het bloedverlies innestelingsbloed zijn of is dit het begin van me menstruatie al heb ik dit nog nooit gehad met me menstruatieafwachten maar en ondertussen voel ik me nog steeds zwanger haha
om jullie op de hoogte te houdenvannacht geen bloed verloren maar vanochtend met afvegen weer lichtroze bloed met wat slijm echt heel raar ben dan wel onregelmatig ongesteld altijd maar de 1ste dag van mijn menstruatie is altijd weinig maar de tweede dag is het altijd heel veel ik ben altijd best erg ongesteld! nu loop ik met maandverband ommaar geen bloed in de maandverband alleen maar met afvegen en heb nog steeds last van pijnlijke borsten:xik heb nu zoiets laat die ongesteldheid maar komen dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben want dit is om gek van te worden