wie weet er iets van en wat is jullie advies huisarts of nog even geduld heb sinds woensdag 11 okt hevige menstruatie met al dagen stolsels en vandaag een grote. al ongi sinds 4 oktober zou dit nog van miskraam begin augustus kunnen zijn of nieuwe miskraam had 10 september licht bloedverlies voor 6 dagen. en heb ook drie oktober en twee keer in september een zwangerschapstest gedaan die waren alleen negatief. ik weet het niet meer. wie heeft dit ook meegemaakt. alvast bedankt
nou ben gister bij de huisarts geweest volgens hem zijn mijn hormonen in de war en waarschijnlijk houd mijn baarmoeder opruiming. kreeg pillen mee 3 keer twee per dag om bloeding te stoppen heb nu twee keer twee gehad maar bloeding is nog net zo erg. als het over paar dagen niet ophoud moet ik weer terug.. maar blijft dan de rommel niet als nog in mijn baarmoeder zitten. ik vloei erg veeel en ben nu al vanaf 4 oktober ongi en vanaf vorige week zondag 8 aan het vloeien. wacht het maar weer even af weet alleen niet hoe ik mijn cyclus nu moet berekenen. wilde net zo graag weer zwanger worden. wie heeft ervarign na een miskraam met zoiets als dit.groet jor.
Tjee vervelend voor je...zo veel en heftig je zal je wel beroerd voelen inmiddels...hopelijk helpen die medicijnen snel en is alles weer schoon en kan je snel op nieuw beginnen. Succes