Hoi, Ik heb de laatste 2 cyclussen waarschijnlijk een eisprongbloeding gehad. Echter de bloeding vond plaats op dag 19-20-21 terwijl mijn cyclus van de laatste 2 keren zelfs 47 en 50 bedroegen. Nu heb ik ovulatie-testen besteld en ga ik het daar deze maand mee proberen. Ik vraag me alleen af, hoe het zit met die tussentijdse of eisprongbloeding. Benadeeld dit de zwangerschap niet? Kan het vruchtje wel innestelen of vloeit het per definitie al weg? Voor deze 2 cyclussen heb ik vermoedelijk een miskraam gehad en heb deze bloedingen ook nog nooit eerder gehad. Ik ontvang heel graag reactie, Liefs Joyce
hoi, een eisprong bloeding beinvloedt het zwanger worden niet. Er is ook nog geen vruchtje, en het sperma kan er wel tegen, dat is sterk genoeg. Gewoon afwachten maar. Gebruik je al foliumzuur?
ja ik heb prena fem, daar zit alles in dacht ik.. maar mijn eitje vloeit niet weg als ik het goed begrijp? ik heb de laatste cyclus van 50 op dag 19-21 bloeding gehad als een bloedneus, geen slijm erbij, maar het voelde zeker niet als menstruatie. Sinds mijn MK heb ik ook last van acne. Nu hoop ik dat die bloeding deze cyclus niet komt en dat het nu weer rond de 36 dagen zal zijn. Ik weet niet precies wat deze bloeding is geweest maar ik gok ei-bloeding. Ik heb mijn eisprong ook al eens gehad op dag 12 en ben het spoor nu een beetje bijster. Ik weet niet meer zo goed wat wanneer komt en wat ik voel. Deze cyclus heb ik de laatste 3 weken erg veel last van mijn borsteen gehad en dus weer lange cyclus. nu dus ovulatietesten proberen..