hallo Ik vind het altijd zo spannend om weer te moeten wachten tot die laatste dag maar ja voorheen had ik zoals gewoonlijk weer last van allerlei kwaaltjes maar nu de nod toch echt naderd kan ik niks meer bespeuren alle kwaaltjes zijn weg ik heb zelfs geen last van buikpijn meer dus ik ben bang dat we weer beter ons best moeten gaan doen in de volgende ronde Maar goed ik heb nog geen gezien dus wie weet
Spannend altijd... ik heb dit keer ook kriebels maar ik moet nog een paar daagjes meer wachten. Nog even geduld houden
Hai Stina, We lopen gelijk met onze NOD, want ook ik wacht met spanning de dag van morgen af... Had vanmorgen wel even het gevoel of de zouden doorkomen, maar dat is nu weer weg. Mijn voorgevoel zegt helaas wel dat ik weer gewoon ongesteld ga worden morgen.... Heel veel succes vandaag en hopelijk hebben we beiden goed nieuws over een paar dagen, liefs Daffie
Bedankt meiden, ik zal de moed erin houden Wie weet heb ik over een paar dagen zeer goed nieuws Daffie
bedankt iedereen en daffie we blijven gewoon hopen Er is hier nog niks te bespeuren maar ook ik ben bang dat het gewoon gaat komen ik ben maart 2005 al gestopt en nog steeds geen wondertje. Maar toch blijf ik hopen
Helaas zoals ik gisteren al dacht zijn gisteren avond de toch door gebroken dan maar weer naar de volgende ronde
morge stina balen meid.............. (ps denk dat je cyclus banner ff aan moet passen staat ws nog op 2006?)
hoi Stina, Das weer flink balen meid.... Op naar de volgende ronde maar weer en hou de moed erin hoor... Bij mij nog geen , maar wrs komen die vandaag nog wel, want heb echt dat voorgevoel. Anders zijn jullie de eerste die het weten... liefs Daffie
Hoi Stina, Nee nog steeds niets hier, maar heb vannacht plotseling een endoscopie gehad ivm een stuk appel die in mijn slokdarm bleef hangen, dus heb misschien een stressreactie van mijn lichaam? Durf ook nog niet te testen, doe ik als het wegblijft maandag denk ik. liefs Daffie