urine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door karin29, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Heb toch een vraagje. Misschien stomme vraag. Damiën zijn urine ruikt best wel heel sterk. Als hij ook maar een beetje geplast heeft ruik ik het al erg sterk. De geur lijkt dan echt om hem heen te hangen.
    Ik verschoon hem natuurlijk wel op tijd maar het gebeurt al bij een klein plasje.Is dit normaal? Herkent iemand dit? Kunnen baby's blaasontsteking hebben?
    Groetjes Karin

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

stnkt de urine heel erg

dan zou k de dokter maar ff bellen voor de zekerheid
    wil je niet bang maken
    maar toen youame in het zieknhuis lag
    was er een jongentje die had dat ook en die had urine weg onsteking ofzoiets en moest medicijnen hebben
    en de ouders dachten dat het geoon was maar dat kindje moet paar dagen blijven omdat de onsteking erger was geworden

k wil je niet bang maken hor mischien is het wel iets anders

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ja ik vind het best stinken. Ga morgen naar de huisarts maar maak me toch wel zorgen. Gisteren had hij ook een klaaglijk huiltje toen hij in bed lag. Heb hem net getempratuurd en is 37,6 graden. Het thermometen vond hij nu ook niet leuk. Strakke beentjes en boos kijken. Verder is hij wel vrolijk.
    Groetjes Karin

4. sim

sim Niet meer actief

gebruik je pampers? want daar stinkt de urine ook heel sterk in..

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ruik ik het ook wanneer Lynn geplast heeft. En ik gebruik idd pampers. Heb er eigenlijk nooit wat achter gezocht (jouw plas zou ook niet zo lekker ruiken ;) )

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou nu ik dit lees is het inderdaad waar dat je in pampers de plas veel beter ruikt! ook voelen de luiers (aan de binnekant) veel natter aan. Nee geef mij maar de luiertjes van de kruidvat..stinken niet en zijn veel droger!

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja vind ik ook! Prima luiers van het kruidvat! :D
    Probeer eens een ander merk, en misschien ruik je verschil?
    anders idd even naar de ha gaan

8. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi HOi,

Ja dat dacht ik al. Als je de pampers al ruikt zonder dat er wat in zit dan stinken ze al. Dus klopt helemaal.
    Damiën heeft vanavond wel nog 2 keer moeten spugen dus echt goed is hij niet waar het dan ook vandaan komt.
    Groetjes Karin

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ff in de gaten houden dan. Als ze een ontsteking hebben, krijgen ze koorts.

En er heerst wel van alles :(

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zeker in de gaten houden! Ik heb gisteren nog Lotte's urine op moeten vangen in een speciaal plaszakje omdat haar urine ook zo geconcentreerd was (dronk ook heel weinig). Bij haar is er een klein spoortje uit de test gekomen maar niet noemenswaardig..

11. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik ruik lucas zijn urine ook goed. In het begin wist ik niet dat het urine was. Hmm begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Ik zal het volgende week eens vragen aan het CB daar moet ik toch zijn voor zijn prikje. Heb ook pampers gehad gebruik nu luiers van het kruidvat, maar ik ruik het nog steeds...

12. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik gebruik voor Lucas al maanden de kruidvatluiers maar geen probleem hoor! Ik ruik niks. Zijn top luiers en niet eens duur.
    Maar moet erbij zeggen dat Lucas altijd wel goed drinkt...

Veel succes allemaal ermee...

Deel Deze Pagina