bleekdamp

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    ik ben ruim 20 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed gelukkig.
    vanmorgen ging ik de badkamer schoonmaken met bleek omdat het koud was had ik de deur en raam dicht. na een tijdje kwam ik erachter dat het op mijn keel sloeg en ogen en heb ik gauw alles weggespoeld. ik heb dus wel een tijdje in de dampen gestaan. lekker slim van me!!
    hoe ernstig is dit voor de baby? ik ben best bezorgd nu.
    groeten moique

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Moqiue,

is niet erg hoor. Je hangt niet dagelijks in die dampen gelukkig. Schoonmaken met bleke hoef je trouwens niet (vaak) te doen hoor. Het is erg slecht voor het milieu en het is eigenlijk niet nodig. Je kunt je huis prima schoonhouden met groene zeep of een allesreiniger is schoon genoeg. Uit onderzoek blijkt dat we vaker ziek worden omdat we ons huis te schoon houden!

Mirjam

3. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    heel erg bedankt voor de reactie ik ben een stuk geruster nu en inderdaad is schoonmaken met bleek niet goed het haalt de bacterien niet eens weg maar de voegen tussen de tegels in de badkamer waren door het vocht zwart geworden en dat knapt wel enorm op met bleek.
    in ieder geval laat ik het tijdens en na deze zwangerschap mooi in het keukenkastje staan!!!! nogmaals bedankt groeten moique

Deel Deze Pagina