Ik heb er wel het e.e.a. van gebruikt (oogschaduw palette, bronzer, highlight, contour, etc). Maar mijn ervaringen met dit merk zijn wisselend. De ene keer is het een super fijn product en de andere keer heb je een korrelig en niet goed blendbare oogschaduw te pakken. Welk product heb je je oog op laten vallen?
Ik heb nog niet specifiek iets op het oog Ik vind alle make-up wel leuk Vooral foundation en contouring
Wat ik niet zou aanraden zijn de I heart chocolate lijn en lijnen die hierop lijken. Mijn ervaring hiermee is waardeloos. Wel aan te raden: - revolution blush (losse blush, ronde verpakking) - conceal and define concealer - ulra contour palette - baking powder - pro hd baking palette - highlight reloaded (ronde verpakking, 1 kleur per doosje) Veel is te vergelijken met NYX trouwens qua kwaliteit.
Ik ken een visagiste die de oogschaduw gebruikt omdat ze het prima spul vindt maar geeft ook workshops dus dan is een goedkoper merk voordeliger omdat er toch flink gebruik van gemaakt wordt. De rest van het merk gebruikt ze niks. Van de rest wat je op je gezicht kan smeren heeft ze wel de duurdere en bekende merken. Ik ga er dan maar even vanuit dat alleen de oogschaduw haar bevalt en de rest niet.