Okee, ik zal wel een van de weinige zijn, maar vast niet helemaal de enige? Wie is er "keurig " na enige verkerings/verlovingstijd getrouwd, dus zonder samen te wonen? Ik ben de eerste keer getrouwd op mijn 18e, na 14 mnd verkering, waarvan 3 mnd verloofd, aangezien dit hoorde volgens mijn moeder "Helaas" is dit huwelijk stukgelopen en ben op mijn 25 e gescheiden en met mijn toen 3 jarig zoontje ergens anders gaan wonen. Op mijn 28 e mijn huidige man ontmoet, die toen 26 was en nog thuis woonde Wij zijn getrouwd toen ik 33 en hij 31 was, wij hebben nooit samengewoond, ook hij is vanuit huis getrouwd. Inmiddels zijn wij bijna 5 jaar getrouwd en 2 kinderen rijker Ben benieuwd of er meer dames zijn die nooit hebben samengewoond, maar direct na de verkeringstijd getrouwd zijn.
Ikzelf niet maar wij hebben veel Turkse vrienden (in Nederland) en daar gaat dat eigenlijk altijd zo.
Ik! Wij zijn na 2 jaar verkering verloofd en een half jaar daarna getrouwd. We woonden allebei nog thuis. Inmiddels alweer 7,5 jaar getrouwd
Haha na al die reacties op wie er samen had gewoond had ik niet verwacht nog zoveel reacties te krijgen
Bij mijn eerste huwelijk was het om geloofsredenen (van zijn kant uit) Bij mijn 2e huwelijk om praktische redenen: Mijn man zijn huis werd nog verbouwd en ik kreeg toen nog een deel bijstand, anders hadden we waarschijnlijk wel samengewoond, maar de trouwdatum kwam steeds dichterbij, terwijl ons huis nog niet klaar was (en nu nog niet helemaal :x)
Ik! Na 2 jr en 8 mnd zijn we getrouwd. Nooit samengewoond. Is in onze families niet gebruikelijk (zijn streng christelijk om het maar even in jullie termen te zeggen )
Wij zijn RK, en mogen dus eigenlijk ook niet samenwonen, al heb ik er weinig problemen mee. Mijn pleegdochter woont ook samen, haar vriend wil wel trouwen, maar zij nog even niet, wie ben ik om dan te zeggen dat ze moet? Ze woont niet samen op proef, om maar zo te zeggen, ze heeft wel de bedoeling om over een tijdje te gaan trouwen, en aan de ene kant denk ik dan: dan moet je het ook gewoon doen, maar ze is er nog niet helemaal klaar voor, zegt zij. Dus hou ik mijn mond en hoop op een huwelijk
Hier ook, na 4,5 jaar verkering getrouwd en toen bij mijn schoonouders gaan wonen tot we zelf een huisje toegewezen kregen. Hebben ervoor gekozen omdat we dit mooi vonden, niet zo zeer vanwege ons geloof al had dat ook een kleine invloed.
En ik ook.. Na 3 jaar getrouwd en toen pas samen gaan wonen. Voor ons heel logisch en normaal trouwens. Maar het komt inderdaad omdat we christen zijn.
Wij hebben wel valsgespeeld, ons huwelijk was al gepland en waren dus verloofd, we hebben 3 maanden voor ons huwelijk samengewoond. Mijn schoonfamilie had hier al grote moeite mee.
Ik ben uit huis getrouwd, maar had het beter niet kunnen doen inmiddels gescheiden niet heel bewust voor gekozen, hij vroeg me te trouwen nog voor we een huis hadden. Ik ben nu helemaal voor samenwonen!
hier ook. ben pas een jaar nadat we getrouwd zijn samen gaan wonen. veel mensen zullen dat wel raar vinden
Ik ben na een kleine 2,5 jaar getrouwd. Dit om verschillende redenen. 1 we zijn beiden christen. 2 we vonden het belangrijk om met getuigen erbij aan elkaar te beloven dat we elkaar trouw blijven wat er ook gebeurd. Inmiddels alweer bijna 5 jaar getrouwd en nog steeds heel blij dat we het op deze manier hebben gedaan.
Wij hebben nooit samengewoond. Na anderhalf jaar verkering/verloving zijn we getrouwd. Dit heeft met ons geloof te maken. Niemand uit de kerk bij ons, gaat eerst samenwonen. Allemaal eerst trouwen.