Urinetest in het ziekenhuis

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door S084, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jij hebt ook IUI-behandelingen gehad? Daar toch een latere eisprong bij gehad? Ondanks diverse folkikelmetingen? Wat rot van die BBZ.., dat ze toen geen bloedtest hebben gedaan! Je eileider kan daar zelfs door gaan knappen als het vruchtje te ver doorgroeit.

TS: laat anders het ziekenhuis of je huisarts een bloedtest gaan afnemen. Die zijn betrouwbaarder als urinetesten. Als die ook negatief is, ben je echt niet zwanger. Bloedtesten kunnen ook eerder aantonen dan urinetesten dat je zwanger bent of niet.

Symptomen kunnen je ook voor de gek houden en je moet uitkijken dat je jezelf geen schijnzwangerschap aanpraat.

Dus doe alsjeblieft ern bloedtest en geloof in de uitslag daarvan.

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Nee geen IUI gehad.

Maar wist ook niet wanneer ik me eisprong had, werd netjes op tijd ongesteld 1e keer 2 dgn te vroeg andere keer weer dag later.
    Vruchtje heeft gegroeid tot 8 wkn konden ze zien maar waardoor alle testten negatief waren dat weten ze nu nog niet...

Bloedtest is wel betrouwbaar daar ben ik van overtuigd. Omdat er bij mij geen reden was omdat testten zowel in zh als thuis negatief waren..als ze het eerder hadden gedaan waren we er eerder achter gekomen.

Hoe TS het beschreef, kwam me heel bekend over (op IUI na)
    Dus ook ik zou zeggen vraag heel gauw een bloedtest aan!!!

3. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor de verhalen en de steun allemaal.
    Ik sta er, denk ik, redelijk nuchter in, ik moet woensdag toch naar de huisarts, dan heb ik het er met hem verder over en vraag ik voor een bloedtest.

Deel Deze Pagina