Hoi mensen, Ik heb een urinetest laten doen bij de HA, deze kwam uit op negatief. Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben. M'n tepels zijn nog donkerder en meer opgezwollen als eerst, voel plopjes in m'n buik (soort gekriebel) en temp is hoger dan normaal. Zo'n anderhalve week al. Ik ben de laatste tijd erg moe ook. Deze week stond ik gewoon voor de wastafel en werd ik uit het niets misselijk en moest ik kokhalzen. Een week daarvoor had ik dat ook ineens. Zijn er misschien meiden die toch zwanger waren en het ook zeker wisten bij wie de testen negatief bleven??? groetjes Ponnetje
Je lichaam kan je snel voor de gek houden... Ik zie ook dat je over 2 dagen pas zou kunnen testen, dus een positieve test zal er waarschijnlijk van het weekend pas inzitten (of na het weekend). Je Hcg is waarschijnlijk nog niet hoog genoeg voor een urinetest... Wacht nog een paar dagen tot je ECHT overtijd bent en doe dan nog een testje... Succes!
klinkt inderdaad wel erg zwanger...... Het kan ook aan de test liggen dat je nog niet positief hebt getest. Ik dacht een keer gelezen te hebben in een antwoord van een VK op de site dat b.v. een aantal testen pas op de NOD of een paar dagen later positief gaven, en een paar andere testen al een paar dagen voor de NOD positief gaven. Dus het merk kan daarin verschillen. nog even geduld hebben tot je NOD ( erg moeilijk) succes
hoe lang ben je inmiddels al gestopt met de pil?? en dat de test negatief is, is niet zo heel erg vreemd hoor, je hebt tenslotte getest (laten testen) ruim voor je nod...ze adviseren niet voor niets te wachten tot een week na je nod, het is wel mogelijk al eerder te testen maar de kans is groot dat de test negatief is terwijl je misschien dus wel zwanger bent... en wat kwaaltjes betreft het zegt jammer genoeg niet altijd alles, je lichaam kan zo ineens uit het niets ineens veranderen ondanks dat je al een tijdje gestopt bent met de pil...
probeer toch een beetje nuchter te blijven ( al weet ik dat het soms zo moeilijk is) - je hebt getest voor je NOD, dus kleine kans dat als je zwanger zou zijn hij positief test - je lichaam kan je vreselijk voor de gek houden, juist omdat je het zo graag wilt Ik teste op dag 28 neg en dag 37 pos dus het kan zeker, maar je zult even geduld moeten hebben!!! succes!!
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reactie! Ik ben helemaal niet gestopt met de pil. Dus het kunnen geen pilontwenningsverschijnselen zijn. Ik heb zo'n anderhalve maand geleden diarree gehad, en had toen al een rare buik...heel opgeblazen enzo. De laatste keer dat ik ongesteld was, had ik een soort van bruinig bloedverlies, heel weinig ook. En ik ben in de eerste week van deze pilstrip een pil vergeten. Het zou dus best wel kunnen... Ja, die test van de HA is ook voor m'n NOD gedaan. Ik las net op internet dat sommige vrouwen pas na 42 weken een positieve test hebben. Als ik naar m'n buik kijk, dan vind ik ook dat ik daar een bollinkje zie. Heb normaal gesproken altijd een platte buik. Ik heb ook het gevoel dat het een beetje trekt, en als ik loop dat ik het soms een beetje voel trillen ofzo...(moeilijk uit te leggen). Heb ook meer afscheiding als normaal, gewoon helder. En m'n tepels zijn dus donkerder, zie nu meer aderen als eerst. En die blubjes he? Het kriebelt zo hihi. Ik vind het ook niet meer fijn om op m'n buik te slapen, terwijl ik altijd op m'n buik sliep! Misschien een soort instinct ofzo. Inderdaad het is heeeeeel erg irri dat ik zo lang moet wachten. Maar goed, als ik toch zwanger blijk te zijn, dan ben ik dat toch wel. Ook als de test nou negatief blijft. Maar het zou wel leuk zijn als ie positief is! En naar mijn weten kun je (als je de pil slikt) nog ongesteld worden als je zwanger bent. Ik had net m'n tante aan de telefoon en zij heeft 9 maanden gevloeid... Heb ook zo'n onverzadigd gevoel. Als ik heb gegeten dat ik dan gewoon niet voel dat ik gegeten heb. Niet honger...maar dat het zeg maar er gewoon niet in zit ofzo...en veel boeren, zuuroprispingen...
nee hoor. ik heb net als voorbeeld gerekend van januari tot oktober. Dat is 40 weken hoor. Een vrouw is 9 maanden zwanger.
Een vrouw is toch negen maanden zwanger? er zijn ook sites die heten 9maanden.com ofzo. Wat dacht jij dan?
Misschien bergrijp ik niets niet maar een zwangerschap duurt toch echt maar 40 weken hoor , dus pas na 42 weken positief testen lijkt mij erg sterk......
neee duh.. ik kom niet uit een ei... hahahahaha ik ben al 14 maanden bezig en ik zou niet weten hoe lang je zwanger bent hahahahhaa sorry ik ben melig! na 42 weken postief testen lijkt me uitzonderlijk!!
Vandaag bloed laten trekken. Krijg dinsdag of woensdag de uitslag en geloof me, die is echt dat ik zwanger ben. Heb nog meer aderen gekregen, en voel beweeginkjes in m'n buik. Ben waarschijnlijk verder dan ik dacht.
ow en m'n tante heeft 4 maanden haar menstruatie gehad, heb het waarschijnlijk verkeerd verstaan. sorry!
hahahaha moet je je bericht niet aanpassen anders klopt mijn antwoord niet.. bewegingkjes?? dan zal je al een week op 15/18 moeten zijn.. dat lijkt me toch sterk... je hebt hooguit 5/6 weekjes zwanger meis..
Nee ik ben secretaresse, dus typ vaak sneller dan dat ik denk hihi! zo'n ehhhh 330 aanslagen per minuut
Hoi, Ik ben net naar Livera geweest voor andere bh's omdat die van mij te strak zitten. Ik heb normaal 75 B en ze heeft me opgemeten en heb nu 75 C! Ik heb nu ik er over nadacht ongeveer 5 weken geleden een antibioticakuur gehad....dus ik denk dat het daardoor komt. Heb wel gewoon gemeenschap gehad. En die beweginkjes...bedoel ik meer een soort van vlinder idee...van die blubjes en kriebels. Het beweegt niet nee.... Liefs Ponnetje
ja ok 5 weken geleden antibiotika... dan duurt het ongeveer een weekje voor dat er iets gerijpt is.. dus dan zou je 4 weken geleden ongeveer bevrucht t zijn.. dus idd dan een week of 6 zwanger zijn.