Urinetesten negatief maar toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ponnetje, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Pfff het is lastig om na te gaan wat je zover terug allemaal gedaan heb hihi! Ow ik snapte dat al niet. Ik dacht dat als je bevrucht wordt, dat het dan 2 weken een hompje cellen is, daarna pas een embryo en dat ik dan 3 weken zou zijn....

Ik was er echt helemaal niet mee bezig, om eerlijk te zeggen (ik hoop dat jullie dit niet raar vinden) vind ik het een beetje eng, dat er een baby in m'n buik zit.....

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    He ponnetje,

heb je de bloeduitslagen al terug dan??Heb ik iets gemst??
    Ben je dan al zwanger met een postieve urine of bloedtest??

Ik hoop het voor je!

liefs nina

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik ben 12 weken zwanger en ik voel niks kriebelen in mijn buik!!
    niks blubjes,niks vlinders.(ben ik niet normaal mss? :( )
    Niemand ziet zelfs dat ik zwanger ben :D

Ponnetje:ik hoop echt voor je dat je zwanger bent maar zolang je de uitslag niet hebt kan je mischien beter er van uitgaan dat je niet zwanger bent(natuurlijk hopen dat het wel zo is hoor)

Ik heb ook eens gehad toen ik de pil nog nam,dat ik dacht dat ik zwanger was.Ik was iedere morgen misselijk,moe,had een buikje enz... maar ik was niet zwanger.(je lichaam is iets raar :D )

ben benieuwd naar de uitslag!! ik :thumup: voor je

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het enige wat ik een beetje eng vind is dat je er al helemaal van uit gaat. Tot je echt bewijs in handen hebt zou ik er verder niet vanuit gaan dat je zwanger bent, dat klinkt misschien raar en is ook niet negatief bedoelt.. maar ik heb in de afgelopen 14 maanden helaas dit soort verhalen van meiden gelezen en er bleek achteraf helemaal niets te zijn..

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben vorig jaar een maand lang overtijd geweest ondanks het slikken van de pil,kreeg ook allemaal symptonen maar na een maand werd ik gewoon ongesteld,ik hoop het natuurlijk van harte voor je,maar je lichaam kan raar in elkaar zitten ;)

6. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hahaha, dat is niet eng, dat is juist mooi dat ik zelf gewoon voel! Hadden zij ook een maand lang blauwe aders en zere borsten. En ineens superveel trek? En terwijl ze altijd op hetzelfde gewicht zitten, nooit een andere kleding maat hebben, ineens 3 kilo zwaarder zijn en hun broeken niet meer aanpassen? Je ziet voor de rest niks aan me dat ik dikker ben geworden (behalve m'n buik dan). Het is gewoon dat ik het echt zeker weet. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en m'n buik heeft er echt nog nooooit zo uitgezien. Heb echt altijd maar dan ook altijd een platte buik. En nu een cupmaat meer, maar nee hoor ik ben niet zwanger.

Jullie hebben wel humor zeg hahaha!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jammer dat je zo belachelijk reageert..
    Je moet ook nog eens leren lezen.. heb nergens gezegt dat je niet zwanger bent.. alleen wacht op het bewijs..

Ja idd die meiden hadden ook vanalles.

Whatever je zoek het maar uit...probeer ook alleen maar aardig te zijn,

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Belachelijk? Ik moest gewoon lachen! Nog 4 dagen dan laat ik jullie weten wat de bloedtest heeft aangegeven.

PS: wie heeft m'n banner weggehaald?

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je lacht iemand anders maar uit..

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ow moest nog wat schrijven.

Het is gewoon zo, dat hier op het forum iedereen er al gelijk maar vanuit gaat dat het niet zo is. Denk je nu echt dat als ik niet zeker zou weten, ik mezelf hier belachelijk zou gaan maken door de hele tijd te zeggen dat ik zwanger ben, en het naderhand niet zo blijkt te zijn? Dat had ik dan echt niet gedurft als ik er niet zeker van zou zijn. Zo brutaal ben ik niet, ben eigenlijk juist heel onzeker...

11. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Wij proberen gewoon goede raad te geven.

We zeggen niet dat het niet kan maar we delen onze verhalen met jou.

Toen ik mijn eerste pilloze maand had,was ik er ook van overtuigd dat ik zwanger was!!
    Ik had ook aders op mijn borsten en hoe!!! ze deden enorm pijn,echt steken enzo en ze waren groter!!!
    ik at als een paard en werd ook dikker ja,en dat op 2 weken tijd.
    velen op deze site hebben symptomen en dan een weekje later was het toch vals alarm.

Maar ja,dan ben jij zo een uitzondering die heel laat test.(kan allemaal)

En een beetje meer respect voor andere hun mening zou ook leuk zijn!

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja ik vind ook niet dat je leuk reageert we proberen je alleen te steunen

13. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    ah ja en op over deze site staat waarom de banners weg waren

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    ik lach je niet uit, hou het maar op hormonen, sorry als ik je dat idee heb gegeven :rolleyes:

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    ja dat weet ik..maar stel je nou eens voor, je staat in mijn schoenen en iedereen zegt dit elke keer tegen je, daar moet je dan op een gegeven moment toch ook gewoon om lachen? Ik heb deze symptomen niet sinds ik gestopt ben met de pil. Slik de pil nu 2 weken niet, de symptomen begonnen 5 weken geleden. Ik ben met de pil gestopt omdat ik symptomen had.

Vind het gewoon erg vervelend, dat ik elke keer maar moet zeggen dat het zo is en dat mensen dan zeggen nee dat kan niet als je test negatief is. ten eerste waren m'n testen niet negatief, er was wat later een lijntje te zien. Heb dit nog nagevraagd bij een verloskundige en bij iemand die dezelfde test had gebruikt.

De huisarts zei dat als je zwanger bent dat je baarmoeder dan anders aanvoelt. Waarschijnlijk heeft hij dat gevoeld en me daarom een bloedtest gegeven.

16. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Ik ken jou helemaal niet dus ik kan niet zeggen of je er dikker uitziet of wat je voelt ofzo... :D
    Dus als jij denkt dat je zwanger bent,en mensen die je kennen ook(of huisartsen)zal je dan wel gewoon zwanger zijn.
    Wacht nu maar rustig die uitslag af en weet ons dan iets te zeggen(want ben wel benieuwd nu :) )

Iedere dag lees je hier topics over vrouwen die denken dat ze zwanger zijn en dat ze dan toch ongsteld worden.
    Wij lezen maar gewoon vanachter onze computer en geven ONZE mening gewoon want die vraag je toch?? ;)

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja, dat is ook wel zo dat ik zelf om heb gevraagd haha! :) Ik wil die uitslag nu al!! Ik haat wachten! Maar goed, ik moet wel wachten en dan horen jullie meer van mij. Afgesproken? ;)

18. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ik ben benieuwd.
    Heb hier net je verhaal zitten lezen... en wil je wel even zeggen (niet hatelijk of wat dan ook bedoeld) let op je manier van typen. Het is natuurlijk hartstikke mooi dat jouw instinct je verteld dat je echt zwanger bent, maar probeer de meiden hier ook te begrijpen. Ze willen je alleen maar goed bedoeld advies geven. Zoals ik net ook al zei, het is niet hatelijk of aanvallend bedoeld, maar het komt erg lomp over. Alsof je het niet goed gelezen hebt wat de meiden je vertellen.

We zullen voor je duimen dat jouw gevoel inderdaad gelijk heeft.
    En lezen het nieuws hier dan snel

Suc6 met wachten tot de uitslag!

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey ponnetje, als je zwanger bent dan heb je een instinct wara je vanuit kunt gaan. Dat zou hartstikke mooi zijn toch. maar ik heb niemand hier zien schrijven dat ze je niet geloven. ze vragen zich alleen af of je al positieve test hebt gehad.

Als je het zelf zo zeker weet waarom ben je dan nog zenuwachtig voor de uitslag? Dat is ook logisch dat je zenuwachtig bent omdat je net als iedereen weet dat het ook nog negatief kan uitvallen.

en geloof me die symptomen van jou, vermenigvuldig die met 2 en je hebt de symptomen die ik heb gehad terwijl ik niet zwanger was......

Die meiden proberen je te behoeden voor een teleurstelling, maar diezelfde meiden staan vooraan in de rij om je te feliciteren als je wel zwanger blijkt te zijn.

je kent toch de uitspraak, verwacht niks dan kan het alleen maar meevallen. Verwacht je de wereld dan kun je van een koude kermis thuis komen.

ik duim in ieder geval voor je.

liefs
    Angela

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    beste Ponnetje

Ik heb met verbazing de verhalen gelezen. De meiden hier bedoelen alleen maar te zeggen dat je jezelf niet blij moet maken met iets waarvan nog niet bewezen is. Als je hier de verhalen hebt gelezen had je gezien dat jouw verhaal overeenkomt met vele verhalen en 90% toch ongesteld wordt. De symptonen die jij hebt had ik ook altijd maar was toch echt niet zwanger. En deze maand symptonen en bleek zwanger te zijn helaas is dit mijn tweede miskraam. Ik hoop dat je deze week goed nieuws krijgt maar houd ik je achterhoofd dat dat ook niet kan gebeuren, dan is de teleurstelling niet zo groot. Nog één tip de meiden hier bedoelen het allemaal goed en draaien al enkele tijd mee om goede raad te geven

Deel Deze Pagina