Nee denk je? Kon er gisteren niet van slapen.maakte me zo'n zorgen! M'n vriend doet zo lief tegen me, hij denk ook zeker weten dat ik zwanger ben. Ik sliep altijd zo lekker en dat lukt nu niet meer Nog een paar uur, dan is het uur van de waarheid aangebroken.moet wel zeggen dat ik er constant aan moet denken.pffff
Sommige mensen weten niet eens dat ze zwanger zijn en drinken en roken gewoon door.ook niks aan de hand. kan me voorstellen dat je er alleen maar aan kan denken. groetjes
ja. dat is zo, moet maar proberen er niet aan te denken.first things first. krijg weer allemaal steken.nu ik hier zit, het is zo spannend! M'n moeder heeft gister weer voor de gein gependeld. Ik geloof er niet zo in, maar ik vind het wel grappig. De pendel zei dat het nog onder zat, en dat het een jongetje wordt.ben benieuwd
Ja ik laat het wel even weten. Nee ik moet tussen 12.30 uur en 13.00 uur bellen. Dus alleen een ochtend nog in spanning zitten. Dalijk hoor ik: nou mevrouw u bent al 4 maanden zwanger haha, dan val ik echt gelijk flauw denk ik.
Hahaha, ja het is gewoon zoooooooo frustrerend.pffff maar goed dat snappen jullie ook wel denk ik. Ik moet haast wel verder zijn als ik al wat voel bewegen. enne, was wel misselijk vanmorgen, maar het gebeurt gelukkig niet elke dag
laat ons morgen maar meteen weten of je zwanger bent. Ben wel benieuwd hoe ver je dan zou zijn als je iets voelt bewegen,maar dat zal wel heel onwaarschijnlijk zijn,ik ben 3 maand en heb nog niks gevoeld. En dan zou je toch heel duidelijk moeten zien dat je zwanger bent,en buitenstaanders ook. En als je verder zou zijn,zou de dokter dat dan niet gevoeld hebben aan je baarmoeder?Ben geen dokter hoor,vroeg het me gewoon af Denk nu maar gewoon even het ergste oké? In elk geval,veel geluk,ben heel erg benieuwd
nou ponnetje veel succes met hopenlijk de laatste onzekere nacht voor je. ik duim voor je. liefs Angela
Ponnetje nog even, ik vind het helemaal niet belangrijk of ik wel of niet weet of jij wel of niet zwanger bent. ik heb het bericht alleen gepost omdat je wel erg veel verteld. tuurlijk, al ben je er duizend procent van overtuigd dat je zwanger bent, maar om dat nou zo hardop te roepen ipv een beetje voorzichtig te zijn. en opmerkingen als 'ik ken in ieder geval niemand die mij niet aardig vind' komen op mij toch wel erg onvolwassen over. wilde het toch even zeggen! groetjes female
Hoi Ponnetje, Veel succes met wachten op de uitslag! Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen, kan mij voorstellen dat je bijna nergens anders meer aan kan denken. Wat ik ook nog even kwijt wil aan iedereen: zullen we elkaar allemaal met respect behandelen hier op het forum? We zijn allemaal volwassen en als iemand zich stoort aan iemand anders, dan kun je ook wat rustiger reageren. Het lijkt er nu op dat er vooral gelet wordt op hoe iets wordt opgeschreven. En de een is daar anders in dan de ander. Dit is niet zo leuk voor Ponnetje, omdat ze zich dan steeds moet verdedigen en wat haar bedoeling is, is om haar verhaal met ons te delen. En dit doet zij op haar manier. We zijn hier op het forum toch om elkaar te steunen, te helpen en elkaar te adviseren? En niet om elkaar af te vallen, dacht ik zo. Voor de duidelijkheid: ik wil niemand persoonlijk hierop aanspreken, maar behalve in dit topic, merk ik het soms ook in andere topics op dit forum. Dat vind ik soms jammer. Ponnetje, we horen morgen graag van je, wat de uitslag is! Groetjes, Martine
Nou ben het er zeker mee eens dat je elkaar met respect moet behandelen! Dus wil ik op mijn beurt met respect even tegen ponnetje zeggen dat ik je een ontzettend naïeve meid vind. Als morgen blijkt dat je toch zwanger bent neem ik al mijn woorden terug en zal mijn mond van verbazing open vallen maar ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand zo overtuigd kan zijn terwijl alle testen/onderzoeken negatief uit komen. Als je één keer een pilletje vergeet en dan meteen een hoop onderzoeken wilt starten. Ik zeg niet dat het nooit kan gebeuren maar normaal werkt de pil nog wel even door hoor en hoeveel vrouwen moeten er niet eerst ontpillen voordat er iets kan gebeuren. En dan zeg je ook nog eens dat je het helemaal niet zou willen, dat het niet uitkomt maar volgens mij wil je het wel heel graag. En dat is helemaal niet erg maar ben er dan wel eerlijk over. Sorry, normaal ben ik helemaal niet zo fel maar ik moest hier gewoon even op reageren.
O ja en voor Martine en Maisy, Als jullie alle berichtjes even terug lezen is er niemand die respectloos op Ponnetje heeft gereageerd. Of het moet zijn dat jullie het geven van je mening al respectloos vinden. Ik vind dat je ook best eens minder positief mag reageren als je het ergens niet mee eens bent. Dat is gewoon het leven, als je daar niet tegen kunt dan zul je het in je leven nog heel moeilijk krijgen. Ik ben er gewoon voor om je mening te geven(we leven tenslotte nog steeds in een land van vrije meningsuiting) maar dan wel op een respectvolle manier. Liefs Maja
Tip voor iedereen: Lees eerst het hele topic, voordat je ergens op reageert. Wellicht zou je dan anders reageren.