Maja, ik kreeg gewoon het idee dat sommigen hier op het forum Ponnetje een beetje aanvielen. Natuurlijk mag je je mening geven, het ging meer op de manier waarop dat gebeurde en dat vond ik niet helemaal eerlijk richting Ponnetje. Daarom reageerde ik zo. Groetjes, Martine
Enige wat ik zeg is: Ben reuze benieuwd wat er vandaag qua uitslag komt. Vanmiddag ga ik zeker ff checken hier Mirre
heb je al kleertjes gekocht? Of een kamertje besteld? Hihi. (dat is nou mijn soort humor) Maar goed, ik heb alles (met verbazing) zitten lezen. En ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Want och. ik wil niet weten wat de reacties zijn als je dat toch niet blijkt te zijn. Ow en positesten als je 42 weken bent? Met 4 mnd zit er toch geen hcg meer in je urine of heb ik een correctie gemist! Nou meid, we zijn benieuwd!
Heb afgelopen weekend ook alles eventjes gelezen, maar niet gereageerd. Ben erg nieuwsgierig naar de uitslag.
Ik heb niet het gevoel dat wij ponnetje aanvielen,maar dat het eerder andersom was Ik heb het nog gezegd,ze vraagt onze mening en die krijgt ze Ponnetje heeft blijkbaar een ander soort humor die ik ook niet altijd begrijp.Het komt soms over alsof ze alles in het belachelijke trekt wat wij zeggen(en dit is niet slecht bedoeld) Het is nu eenmaal een raar verhaal maar ik wens Ponnetje nog altijd het beste toe.
denk dat we elkaar hier over het algemeen toch echt wel met respect behandelen, ik denk alleen dat de meningen zoals die gegeven zijn te eerlijk zijn geweest, en nou heb ik het idee dat je er anders wel een heel verhaal omheen kan hangen wat op hetzelfde neer zou komen, maar of de boodschap dan zou overkomen vraag ik me af. iedereen hier adviseerd haar om met beide benen op de grond te blijven staan, en als zijzelf verteld dat zij zo voor de volle 100% zeker weet dat ze zwanger is ondanks alle negatieve onderzoeken nou sorry hoor, ik hoop dat als ik zo zou doordraaien men mij ook met beide benen op de grond probeert te zetten, gebeurt het niet met zachte hand dan liefst toch met een knal weer met beide benen op de grond. iedereen hier op het forum leeft met andere mee maar het moet ook zo zijn dat je andere op hun vingers kunt en mag wijzen als ze ergens iets tever in doordraaien of probeert hun in te laten zien dat ze toch echt de bewijzen van medici niet van de hand moeten slaan omdat ze een "gevoel"hebben.onderzoeken zijn er niet voor niets natuurlijk. en wat ook al gezegde is, ik denk eerder dat de reacties van ponnetje zo overkwamen dat ze de antwoorden van andere maar belachelijk vond. iedereen hier hoopt dat de ander gauw zwanger zal zijn en zo is het ook met ponnetje tuurlijk hopen we dat ze zwanger zal blijken te zijn maar als je eenmaal aan dat idee gewend bent (zeker weten dat je zwanger bent) is de klap des te harder als blijkt dat het niet zo is, en ok het bloed onderzoek negatief zal zijn. en als je als klap op de vuurpijl leest dat het niet zo veel zou uitmaken omdat het toch een ongelukje was tja sorry hoor maar er zijn hier vele die zo graag een kind willen dat je ook rekening mag houden met de meeste hier niet het niet echt zullen waarderen als er zo laconiek gereageerdt wordt op het wel of niet zwanger zijn.
ja smoekie. mee eens hoor! Dat is toch wel het naieve wat ik in haar verhalen lees.Maar goed! Ze zegt van niet, of het is een grapje!
ik volg het ook al een tijdje maar heb ook nog niet gereageerd al moet ik zeggen dat ik nou wel heel nieuwsgierig ben hoor dus ponnetje kom maar op met de uitslag!