Urinetesten negatief maar toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ponnetje, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd jammer voor demeiden die WEL meeleefden met haar, ik o.a, ben wel erg nieuwschierig. Ik heb ook het vermoeden dat we het niet meer te horen krijgen :(

2. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik vind het erg jammer als we het inderdaad niet meer te horen krijgen, maar 1 ding. Dan zal ze waarschijnlijk wel niet zwanger zijn. Wat ik niet leuk voor haar vind, ik gun het haar zeker, maar zou het wel jammer vinden als ze niks meer van zich laat horen.

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    idd vind het ook jammer dat ze niets meer laat horen, ik gun het haar ook van harte en de meesten denk ik wel.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    het is dat ik op deze topic ben gewezen.
    Heb hem met verbazing gelezen en ik geloof er niks van haha.

Ik weet wel zeker dat ze niet zwanger is en als ze zegr van wel dan heb ik daar heel sterk mijn twijfels over.

Denk ook niet dat we het ooit te horen zullen krijgen en ik denk ook dat als we er ff goed over nadenken er idd meiden zijn die onze steun en begrip veeeeeel beter kunnen gebruiken.

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Met spanning dit topic geopend. Maar nee hoor, nog geen nieuws. Erg vaag dit :rolleyes:

Vind t wel sneu voor Ponnetje dat ze t voor zichzelf zo moeilijk lijkt te maken, zwanger of niet.
    In elk geval weet ze wel de aandacht te krijgen, moet je zien wat een reacties :)

Ponnetje, ik hoop in elk geval echt voor je dat je zwanger bent.

6. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik had al zo'n vermoeden dat dit topic bovenaan zou staan.ik was ook nieuwsgierig, maar helaas nog geen reactie begrijp ik.

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jammer hoor, lijkt me ook best wel kut als je echt zo zeker denkt te weten zwanger te zijn en je te horen krijgt dat je niet zwanger bent.maar ja vooralsnog is dat ook nog gissen misschien is ze het wel aan het vieren dat ze toch zwanger is.

hoe dan ook ben ok ik toch wel erg benieuwd hoe de afspraak en daarme de uitslag verlopen is.

we wensen een ander natuurlijk altijd hetzelfde als wat we zelf ook graag willen (zwanger zijn).maar met dat verschil dat het in deze niet zo heel veel uitmaakte wat de uitslag zou zijn dus dat is een klein lichtpuntje.

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Zo jeetje, wat een nieuwsgierigheid! Ik heb met verbazing zitten lezen, wel 3 pagina's vol! Nou meiden, hier komt ie dan tadadadadadadada!

Belde vandaag met de huisarts ennnnnn ik ben zwanger! M'n bloedtest was dus gelukt :D :D :D :D Ik heb een afspraak bij de VK op 19 oktober, kon bij een ander eerder terecht, dus nog ff 3 weekjes wachten, dan kan ik m'n babytje zien!

M'n gevoel heeft niet gelogen ;) Vandaag nog een urinetest gedaan maar er is niks op te zien, ben toch echt wel zwanger. Net was die vrouw van Moeders voor Moeders hier en die zei dat sommige vrouwen al het hormoon opmaken, en dus geen overtollig hormoon uitplassen. Bij mij dus het geval. Ik zou dus zeggen, gooi de testen in de prulliebak en ga af op je gevoel en doe een bloedtest.

Ik ben echt zo blij!

PS: de reden dat ik nu pas reageer, ik werk fulltime en moet ook vaak overwerken, dus dan ben je nu eenmaal later thuis.

9. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    GEFELICITEERD!

Toevallig open ik net na lange tijd dit topic weer eens en val gelijk met mijn neus in de boter.

Ponnetje hoever ben je dan ongeveer nu? Mei mama?

Geniet en goed dat je jezelf niet van de wijs hebt laten brengen en naar de HA gestapt bent!

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ponnetje Yessss, eindelijk. Nou al dat wachten heeft toch nog nut gehad.
    Ik ben blij dat je ook bijtijds gestopt bent met de pil. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. Laat je nog wel even weten hoe het gaat en hoeveel weken je ondertussen bent?

Heel veel liefs,
    Duveldraakje

11. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    :) :) :) :) O wat geweldig, wat een heerlijke topic is dit en wat zijn ze allemaal nieuwsgierig :) :) :) En wat hebben ze allemaal onwijs lief en betrokken meegeleefd, dat moet je ze nageven.

Pon: Gefeliciteerd meid. Ik las het laatst ergens anders, maar het schijnt zo te zijn dat er een clubje dames zijn die gewoon geen hCG uitplassen. Daar val jij dus onder. Grappig om dat nu echt mee te maken.

12. Niet meer actief

zo dan ponnetje. nou. heel verbaasd dat ik ben! Wil ik je dan toch feliciteren! Je hebt er een neus voor kennelijk!

13. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hey wat leuk ! Heel hartelijk gefeliciteerd !

14. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ponnetje,

Onwijs gefeliciteerd! Geniet er van! 8)

15. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Van mij ook heel erg gefeliciteerd en ik wens je een goeie zwangerschap toe ;) xxx

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ponnetje, van harte gefeliciteerd hoor :p :p

17. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    vanaf hier ook gefeliciteerd!

18. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Wat super! :D
    Gefeliciteerd meid! :D
    Geniet ervan he. ;)

19. PriscillaEnKids

26 sep 2006
    21
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Gefeliciteerd!

Ook ik had bij Inigo geen positieve test.
    Dus de vk gebeld(en door eerder mk's, waaronder 2 curretages) kreeg ik meteen een echo.
    Hier was ik 5 weken en 4 dagen.
    De vk dacht mij toen even te vertellen dat meneer niet meer leefde, dus de volgende dag naar de gyn.
    Die zijn 50/50, 1 week later, 6 weken en 5 dagen was het zover.hij leefde gewoon nog!

Mijn gevoel heeft al die tijd gezegt dat mijn kleine man gewoon leefde, en ik heb dat gevoel gevolgd!~

Ik ben nog niet zolang lid van dit forum, maar vond somige dames toch vrij aanvallend, mischien dat het komt omdat het in woorden staat en dat dat anders over komt!
    Ook ponnekes verhalen kloppen niet helemaal als je terug leest!

Maar goed ik laat de waarheid altijd in het midden, en hou me verders gewoon lekker afzeidig.

In ieder geval een fijne zwangerschap en ik hoop dat het goed blijft gaan!

20. Martine30

Martine30 Lid

3 jun 2006
    19
    0
    0
    Hoi Ponnetje,

Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
    Martine

Deel Deze Pagina