Urinetesten negatief maar toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ponnetje, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ponnetje van Harte Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je zo in je eigen lichaan geloofde!

Ik heb trouwens wel vol ongeloof dit topic zitten lezen.het lijkt wel een klas vol met pubermeisjes. Beetje last van de hormoontjes misschien? :)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gefeliciteerd ponnetje! (was ook werken tot een uurtje geleden!)

Ik hoop dat je ons nog even laat weten hoe ver je bent enzo! daar ben ik wel nieuwsgierig naar. of het van die pil was of toch je antibiotica!

Hopelijk gaat je vriend zich er ook in vinden (komt vast wel als hij van de schrik is bekomen)

groetjes

3. Niet meer actief

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gefeliciteerd he ponnetje. en je mag jezelf gelukkig prijzen met zulke intuitie :)

Liefs
    Angela

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    ;)

Toch maar ffkes komen kijken en k zie dat ponnetje heel goed op haar lijf kon vertrouwen, dat moet heerlijk zijn zeg!

Gefeliciteerd dame en hopelijk went je menneke er snel aan!

En toch!

Beetje vreemd topic is t wel hoor!

Eerst zijn de meeste dames *tegen* ponneke, ik bedoel de meeste deden toch vrij lachoniek en nu blijkt ponneke zwanger en ik zie tot mijn grote verbazing dat er ineens dames zijn die * in ponnekes kont kruipen* :rolleyes:

Dat wil ponneke helemaal niet joh!
    Die zit al *vol*

Geniet er maar lekker van, ondanks dat je hebt gezegt dat de uitslag * wel of niet zwanger* je niet zou uitmaken. . .

Ik denk dat je toch heel blij bent met de uitslag!

6. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    Wat een raar verhaal :-k

7. Niet meer actief

Dat kan misschien wel zo zijn, maar ondanks dat ze toch zwanger blijkt, vind ik haar verhaal zo naief als de pest! Want het had dus net zo goed anders kunnen zijn. En ondanks dat sommigen misschien laconiek waren, is er denk ik niemand geweest die haar deze zwangerschap misgunt.

Dus nogmaals ponnetje. geniet ervan!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk niet dat iemand tegen ponneke was. ik in ieder geval niet. wilde haar alleen behoeden voor een teleurstelling.bij haar was haar gevoel juist, maar eerlijk is eerlijk. er waren er over afgelopen jaar meer die zich zo voelde en bleken achteraf niet zwanger te zijn. dat was iig alleen maar mijn punt.

9. Van harte gefeliciteerd ponnetje!

10. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Nou Ponnetje,

Van harte gefeliciteerd! Mijn mond staat nog steeds open van verbazing! Ik heb geen spijt van mijn berichtjes maar ik wens je wel het allerbeste toe!

Liefs Maja

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Gefeliciteerd.

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd, ik heb dan niet meegedaan aan die negatieve posts om het zo te zeggen, heb haar vaak aangemoedigd om een bloedtest te doen, en hoopte voor haar ECHT oprecht dat ze zwanger was, want blijkbaar wilde ze het zo graag, maar ook ik had af en toe bij het lezen van haar posts zoiets van hmmmmm :-k .
    Maar goed datzelfde geldt ook voor al die topics die worden geopend (wat trouwens gewoon onder het nod forum geopend kan worden zonder dat er een half miljoen topics per dag bijkomen) over zere borsten etc. dan denk ik ook meiden meiden je KAN niet weten of je zwanger bent voor je getest hebt en NEE je kan beter niet testen voor je nod en JA de meeste van die "symptomen" komen ook bij je menstruatie voor, dus wat dat betreft was ponnetje's topic niet veel anders als de rest.

13. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Dit vind ik wel onwijs flauw, iedereen heeft van te voren al gezegd dat ze het haar wel gunnen. En ik vind iemand feliciteren niet in iemands kont kruipen.

14. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Weeral dus het bewijs dat iedereen anders in elkaar zit en dat je nergens meer op kunt vertrouwen,zelfs niet op je testen :D

Nu alleen nog weten hoever je bent ponnetje.

gefeliciteerd :)

Ik heb trouwens van niemand gelezen dat het absoluut niet kon en dat niemand het haar gunt,dus stop maar met zagen. ;)

15. Female

Female Niet meer actief

ponnetje ik kan er nog niks aan doen, maar heb het gevoel dat dit hele topic en de manier waarop een schreeuw om aandacht was. :(

Groeten, female

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ga hier een slotje op knallen!

Vind het wel goed zo!

groetjes