Ik heb net broodje shoarma besteld omdat ik te lui ben vandaag om te koken Maar vroeg me af mag ik die rouwkost ( sla ) wel eten die bij de shoarma altijd zit?
ik ben er zelf heel erg voorzichtig in. Ik ben altijd bang dat het te lang in de koelkast heeft gelegen en dan teveel aan listeriabasterien in zitten. Maar goed dat ben ik. Ben nu toch benieuwd of je het op hebt, we zijn nu zeker 4 uur verder.
om eerlijk te zijn , ik zou er niet eens bij stil staan of het mag of niet. tuurlijk weet je neit of het echt wel vers is enzo, maar dan zou je bijna niets meer kunnen eten. gewoon lekker opeten!! joyce
je moet ook wel een beetje van je zwangerschap kunnen genieten vind ik en je bij elk ding afvragen of je het wel of niet mag zou ik (persoonlijk ) helemaal gek worden! Ik hoop dat je genoten hebt van je broodje shoarma
Ik snap wel dat je daar druk om maakt, zo ben ik zelf ook wel. Ik eet liever zo min mogelijk wat eventueel kwaad kan! Het is gelukkig niet voor eeuwig. Maar even antwoord op je vraag. Ik heb eergisteren ook sla gegeten en las daarna dat het kwaad zou kunnen, dus ik doe het ook maar niet meer. Maar ik denk dat heel af en toe geen kwaad kan. Weet het alleen niet zeker
Ik doe het meestal zo: Salade die er los bij zit eet ik niet, maar de sla die op mijn broodje zit eet ik wel. Kant en klare maaltijdsalades eet ik momenteel ook niet, maar als ik zin heb in een salade dan maak ik er gewoon lekker zelf één. Vers gesneden en gewassen, dat kan niet misgaan. Ik probeer een balans te houden tussen voorzichtigheid en gezond verstand. Als ik weet dat iets gevaarlijk kan zijn voor mijn baby, dan doe ik het niet. Geen filet américain, geen vacuum verpakte vis, geen alcohol... Maar ik heb geen zin om in de stress te schieten van een chocolaatje waar per ongeluk een druppel kersenlikeur in blijkt te zitten of van het handje sla op mijn broodje shoarma. Veertig weken lang piekeren over mijn eten? Ik moet er niet aan denken!
Ik heb de sla ondertussen gewoon op en ben niet ziek geworden dus zou wel goed zijn Het zag er nog goed groen uit dus En er zitten ook weer vitamientjes in dus is het zonde om weg te gooie