urineverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asjuh, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    hahaha ik krijg zo snel mogelijk een proefpakketje tena lady, dus kom maar op plas buien :)

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb het nu ook, bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad.
    het is nu niet zo dat ik leegloop zeg maar, maar steeds een paar druppels dus gelukkig voldoet maandverband nog

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik kan me zo voorstellen dat het juist bij een volgende zwangerschap eerder kan optreden omdat je bekkenbodem eerder al een keer is opgerekt. Wel een vervelende bijkomstigheid van het zwanger zijn hoor!!

Maar als het goed is gaat het na de bevalling gewoon weer weg. Als je er nu veel last van krijgt kun je volgens mij met bekkenbodemtherapie er nu ook al iets aan doen om het steviger te maken en hoef je niet te wachten tot na je bevalling. Ik zou het eens bij je gyn navragen Asjuh als het blijft gebeuren!!

Karin

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    het rare hierbij is , dat ik probeer mijn bekkenbodem te trainen , wat goed gaat) ...en als ik probeer daaronder probeer samen te knijpen ...dan is het net of dat niet helemaal lukt ..( weet je wel als je heel erg probeert je plas op te houden dmv dicht knijpen) ..
    ik vermoed zelf dat de kleine op mijn blaas ligt ...maar goed Maandag zal ik het er eens over hebben met de Gyn.
    thx voor alle reacties ...ik ben gelukkig niet de enige

5. Aline86

Aline86 Lid

29 jun 2006
    8
    0
    0
    Doktersassistente
    Haulerwijk
    hoi hoi

Ik heb hier heel veel last van, zelfs na het plassen (en dan plas ik goed uit) als ik op sta komt er nog wat na als ik ga lopen. De VK zegt dat dit heel vaak voor komt en dat het misschien nog wel erger kan worden (hoeft niet) maar absoluut niet erg is. Ik hoop dat je iets aan mn antwoord hebt

Groetjes Aline

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ja dank je wel ..ik heb hier zeker wat aan

7. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Heb het ook hoor!!!

TIP, de inlegkruisjes van TENA lady.
    Die nemen je urine veel beter op dan een ander inlegkruisje!!!

Probeer het maar es!!!
    Voel me er veel frisser bij!!

Groetjes Melissa

8. Niet meer actief

Ik ben ook overgestapt op de tena! Die gewone begonnen ook vreselijk te stinken en inderdaad broeierig! Die van tena, die zijn echt super pretiig en ook meer bedoeld voor urine verlies.

Overigens heb ik niet de inlegkruis, maar de miniplus van tena. Dat is een maandverbandje..

Deel Deze Pagina