Hallo, Ik wil gewoon even melden dat mijn leven weer de goede richting opgaat. Ik ben mama van twee kleine kindjes en ik heb in juni gekozen voor een toekomst met ons drietjes om heel veel redenen die niet binnen dit topic passen. Ik ben met mijn kids naar mijn ouders vertrokken, waar ik een hele moeilijke tijd heb gehad. Mijn vader was destijds ziek en is helaas recentelijk overleden. Mijn exman probeerde en probeert mij op diverse fronten dwars te zitten. Al met al heel moeilijk. Maar! Ik heb sinds een tijdje een eigen huisje, ben er helemaal verliefd op! Een plek van rust en ruimte voor ons drietjes. Daarbij ben ik stapelmesjogge verliefd op een geweldige man, die helemaal voor mij en mijn kleintjes gaat. Ik begin in september met een nieuwe opleiding, ik ga het gewoon doen! Mijn kindjes zijn gezond en gaan lekker, dus al met al ga ik helemaal de goede kant op. Het was zwaar, het was niet leuk, maar ik ben heel trots op mezelf dat ik heb volgehouden. Nou ja, dat wilde ik even vertellen.
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn om te lezen dat je goede vooruitzichten hebt. Geniet ervan!
Gecondoleerd met je vader. Maar wat ben jij een sterke mama!! Je mag zeker trots zijn op jezelf! Geniet van alle voorspoed!
Gecondoleerd. En fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Goed dat je voor jezelf en je kindjes hebt gekozen.
Gecondoleerd met je vader!! Verder heel erg fijn dat het zo goed met je gaat nu!! Klinkt allemaal geweldig Onze meisjes hadden dezelfde naam geloof ik he? Dat je me daar eens een pb'tje over gestuurd had. Beginnend met E..?
gecondoleerd allereerst.. Maar moed en wil, is hier de kracht! Ik lees het gewoon tussen de regels door, dat dit iets is wat je bijna zelf nooit had gedacht! Zo zie je maar, never give up, keep up your head! Succes met alles! Laura