Hoi meiden, Ik ben overtijd, maar ik durf nog niet te testen!! Nog meer mensen die nog even wachten met testen om een rede?
Ik snap je dilema hihi Maar je kan er alleen achter komen door te testen toch!! Laat je het nog wel weten? LIefs
Je bent overtijd en de meeste testen kan je doen vanaf je nod, dus ik zou zeggen: Testen!! Het kan nu! Ben je ook uit je evt onzekerheid
toen ik overtijd was wilde ik ook wachten, maar alles was zo overduidelijk dat ik toch maar snel had getest, kon gewoon niet wachten. En het was toen raak hoor!!
hallo,allemaal ben nu bijna een maand overtijd, heb meerdere malen getest maar steeds negatief. vandaag naar de gyn, hoop dat ze me doorstuurt voor bloedprikken, want word zo gek van onzekerheid groetjes
mama in spee ik zou ook testen hoor, @ reginaR: ik had dit ook enkele maanden geleden. ik had gewoon nog steeds geen eisprong gehad.
ja weet niet wat het kan zijn, mja hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. ma zo niet, dan hoop ik dat ongesteldheid snel komt, want zo is er niks aan.
Heyyy Ik ben vandaag precies 1 dag overtijd. In principe zou ik dus kunnen testen maar ik vind het zoooo spannend en heb het gevoel dat ik nog eventjes moet wachten. Straks word ik toch nog ongesteld :S Ik snap dus precies wat je bedoeld Hou je ons op de hoogte?? Groetjes, Elisia