Hoi Ja ik zit even in dubio als ik wat wil bestellen enz....aangezien ze zeggen dat tussen 1 en 2 jaar ze veel minder hard groeien..weet ik dus niet wat wijsheid is... mn zoontje draagt 80 en dat zit perfect, dus niet net aan..maar geowon goed...als ik 86 aan doe is het nog een soort jurk of zijn de mouwen om te rollen ( maakt op zich niet uit, maar dit is wel erg groot) is de overgang van deze maat kort of duurde die juist lang...?
Mijn dochter heeft denk ik wel 7 maand in maat 80 gezeten, ze gaat nu net over naar 86. Maar ik moet zeggen dan ze ook niet heel hard groeit, ze wordt volgende maand 2
hij zit hier in allebei haha ligt eraan van welke winkel. maar als ik iets koop, koop ik het wel nog iets ruim gefeliciteerd trouwens! ik zie ineens dat je zwanger bent
thanks Silly Ja dat is het em nou juist....ik ben bang als ik nu steeds 86 koop...dat het heel lang duurt voordta hij het aan kan...of dat ie het sowieos niet in het seizoen gaat passne... off dat ik straks met allemaal nieuwe kleding maat 80 zit...en er ineens uitgroeit...tja je weet het mss nooit heh...maarja zo zonde... van 74 naar 80 is wel heel snel gegaan namelijk...
zit hier ook mee...maar bv van h&m is wel maat 86 maar hema is 80 (rompertjes) en die zitten gewoon goed...ik doe ook gewoon iets groter aan hoor, jammer dan hahaha!
80 heeft ze wel even ingezeten. 86 bijna niet, ze ging bijna gelijk naar 92... Heeft misschien ook te maken met wanneer ze ging lopen (als ze gaan lopen zijn de broekjes vaak wat te lang, terwijl als ze kruipen of zitten de broekjes vaak opkruipen. Maar qua shirtjes heeft ze weinig 86 aan gehad, wel veel 80... Ze is nu trouwens 16,5 maand, maar ze is nogal groot en zwaar
ik vind mouwen omrollen totaal geen probleem ofzo..maar de lengte van het truitje moet geen jurkje woden...hij is nu dnek ik 75 cm ofzo... 80 is dus wel ene maatje die in elk geval niet snel eruit is?...mss toch maar gewoon 80 blijven kopen en mss pas over ene maandje kijken of 86 al een optie is....
is gewoon niet te voorspellen hier 2 langzaamgroeiende ukken die heel lang met een maat doen. Opzich zou hij met 75 cm nog wel een hele tijd in maat 80 moeten kunnen, want mt 86 is voor 86 cm en dat is hij nog lang niet. Maar misschien dat stevigere kinderen sneller in een volgende maat passen? Maat 86 valt soms heel erg groot zelfs groter dan 92, ligt erg aan het kledingstuk/merk. Mijn dochter paste sommige dingen in maat 86 heel erg lang en is er pas net uit terwijl ze verder al in 92/98 zit.
ja ik ga em morgen ff nogmaals es meten...hij is geloof ik over de 9,5 kg... en begint steeds minder veel te eten per eetmoment...dus mss zla het niet zo hard gaan idd....
Noor zit in mt. 86. Ze is klein van stuk, maar wel stevig. Ze heeft ruim een jaar mt. 80 gedragen. Ongeveer van 9mdn tot 21mnd. Ze is nu net over naar 86. Ze is nu al vanaf 18mdn stabiel in gewicht, paar cm. gegroeid.
nou als ik naar de antwoorden kijk, kan ik er wel vanuit gaan dat ie volgende maand nog wel maat 80 heeft! bedankt allemaal!....
ja dat denk ik wel hoor. Mijn dochter is heel snel uit de maten en heeft toch wel een tijdje 80 gehad... (ze begon in maat 56 en was in 2 weken al naar maat 62)
hier hebben ze van 6-9 mnd maat 74 gehad, en van 9-12 mnd maat 80. 12-18 mnd maat 86. Al verschilt dit gigantisch per merk en per kledingstuk. Er zijn shirtjes en broekjes maat 80 (bijvoorbeeld H&M) die mijn dochter nog steeds aankan, maar er zijn ook shirtjes waarin maat 92 (bijvoorbeeld Hema) al te krap is.
Verschilt toch wel. Yasemin is lang en smal en doet daardoor vrij lang met de maatjes. Hoewel je zou denken dat ze kwa centimeters al gemakkelijk in maatje 86 zou moeten passen, zit nu maat 80 nog erg goed. Heb vandaag ook weer nieuwe herfst/winter kleding gehaald, maat 86 valt echt nog heel ruim. Dus hier nog steeds maatje 80 en denk dat dat ook nog wel even duurt. (hoewel ze ook veel een tussenmaat heeft, bij de Zara hebben ze andere maten)