Urineweginfectie!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jucade, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( He gatver, k heb een urineweginfectie! Ik had nl vanaf gisteren al een zere buik. Naar de ha geweest en een potje urine vanochtend afgeleverd. Blijkt t dit te zijn. Bah, veel naar de wc en veel drinken! Denk dat ik morgen maar eens lekker ziek meld! :)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het zit je niet mee heh...van de regen in de drup.
    Sterkte.

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hey patroeschka... heerst dat op het moment? Ik had hetzelfde 2 weken geleden. Ook kuurtje gehad. 3 dagen ziek geweest van de buikpijn. Na de kuur plasje afgegeven. WEG...... voor alle zekerheid nu weer plasje afgegeven, maar het is echt weg!!!

Beterschap lieverd!!! En ziek maar lekker een dagje uit! En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel drinken (moest ik ook en het gaat dan inderdaad beter!!!)

4. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Ja erg vervelend is dat!!

3 weken geleden heb ik een kuurtje gehad. Nu denk ik dat ik weer een ontsteking heb. Erg veel last van mijn onderbuik en is dan ook opgezet.
    Vreemd, ik heb er erg veel last van, zo steeds om de zoveel weken...

Kusjes

5. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat ook een beetje kan helpen is het drinken van sinaasappelsap, je urine wordt daar door wat zuurder. En dan ben je als het goed is wat sneller van de infectie af. Beterschap!

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat voor symptomen had je verder patroeschka? Ik heb best vaak al blaasontsteking gehad bij de zwangerschap maar nooit symptomen eigenlijk bij toeval kwamen we erachter, nu heb k wel een paar dagen met name savonds onderin de buik wat pijn maar dat zal wel bandenpijn zijn he..hoop ik maar.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pijn bij mn navel en daaronder. Ook (uiteraard) veel plassen, héél veel plassen ;) Denk idd dat dat van jou bandenpijn is Maisy

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    K hoop t ja, ik ga morgen voor de zekerheid ff een potje urine brengen bij de ha (waar plas je dat in godsnaam in:( ) Ik had namelijk bij mijn derde kindje zo'n enorme blasontsteking dat ikniet eens door had dat zij met 29 weken is geboren, de ween begonnen daardoor, ben dus best panisch.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik had t in een (nogal logisch leeg) potje badolie gedaan hihi. Wél uitgekookt hoor! Maar heb vandaag toch maar bij de apotheek een urinepotje gehaald/gekocht. Kostte nog geen eurie..

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    kvind t nl een schaamte om met een mega jampot ofzo aan te komen zetten whahahaha :oops:

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) hihihi, ik zie t al helemaal voor me, of in een lege fles ofzo? ;)

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    mja..ik ga de keuken wel ff uitmesten voor een klein potje straks hahaha :) anders ga k gewoon niet hoor, ken mezelf :p

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik heb nog een (ongebruikt) potje voor je, als nieuw en nét vanmiddag bij de apotheek gekocht. Kom je die toch ff halen? :p

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik doe 't gewoon in een leeg jampotje ofzo, kan me niets schelen ;) Ze zijn daar vast wel wat gewend.

Deel Deze Pagina