baby slaapt niet huilt wel in de kinderwagen en auto.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ingie1985, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

6 feb 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Hoihoi
    Ik heb een zoontje van 9 weken en vanaf het begin af aan wilt hij niet in de kinderwagen of in de auto.zodra ik hem erin leg was het krijzen.tegenwoordig wilt ie nog wel even rondkijken als ie net wakker is en zn fles heeft gehad, maar zodra hij moe wordt begint ie te krijzen en stopt pas als we thuis zijn. Vervolgens is hij oververmoeid en slaapt ie helemaal niet meer.ik zit nu dus aardig aan huis gekluisterd.ik blijf het iedere keer weer proberen, maar ondanks dat ik het matrasje al schuin heb liggen (hij heeft reflux) is het iedere keer hetzelfde liedje..

Zijn er misschien nog andere tips? O de stoelverkleiner heb ik al uit de maxicosi gehaald..en ik loop bij een osteopaat. Ben pas 1 keer geweest en moet woensdag weer..zijn er ook dames die daar ervaringen mee hebben?

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oei lastig hoor.
    Hier een refluxdame die nog steeds NIET in de MC wil/kan. Een meer voorkomend verschijnsel dus bij reflux baby's.
    Ik heb er geen oplossing voor gevonden, alleen vermijdingsgedrag gehanteerd:D.

Heb je medicatie voor de reflux?
    DL heeft de eerste vier maanden van haar kleine leventje in de draagdoek gewoond, en zit er nu ook nog heel veel in. Dat helpt wel, maar ja, dat kan natuurlijk niet in de auto.
    In het uiterste geval dat wij er niet omheen komen om in de auto te stappen, probeer ik ervoor te zorgen dat DL minstens drie kwartier te voren haar voeding heeft gehad.
    Een vol maagje zorg namelijk voor nog meer stress.

Verder helaas geen tips.
    Succes.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn oudste was een huilbaby en ging niet per definitie huilen in mc of wandelwagen, maar werd er ook niet stiller van.
    Men zegt 'ga een stukje rijden, dan valt hij wel in slaap' nou, echt niet dus!
    Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om een dvd-systeem te kopen (toen hij ruim 1 jaar was). Autorijden bleef hij niets vinden! Nu mag hij bij een stuk langer dan 30 minuten dvd kijken.

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier zelfde verhaal. Heeft verborgen reflux en krijst ook in wandelwagen en zeker in mc. Geen tips helaas. Sinds vandaag wandelwagen inzet geprobeerd en dat ging wel goed. Voor het eerst eens relaxed gewandeld! Maar daar is jou zoontje nog te klein voor. En anders een draagzak/doek. Heb ik erg veel gebruikt.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier ook baby die riemen en zithouding niks vind
    maar maxicosi inzet hielp juist. Ze zat hier erin tot 7 maanden.
    In kinderwagen lag ze in reiswieg vrij wel ok maar buggy wil vaker niet.
    Ligt aan dat baby riemen niet leuk vind doordat hij te actief is.

6. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

6 feb 2013
    107
    32
    28
    De draagdoek gebruik ik inderdaad ook veel.zou niet weten wat ik zonder zou moeten.
    Ik had al zo een vermoeden dat het met de reflux te maken heeft.ik gebruik nu sinds 3 weken nexium en dat heeft mikey al een hele andere baby gemaakt..
    Maar een stuk wandelen of met de auto weg zou erg fijn zijn.hopelijk gaat ie t snel war fijner vinden.

7. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hier precies hetzelfde verhaal, verborgen reflux niet in maxi cosi willen en niet in de bak van de wagen.. osteopaat heeft zeker geholpen hier, op advies van de osteopaat de kleine een keer op de buik gelegd met slapen en sindsdien slaapt die stukken beter! aleen we zijn erachter dat het probleem met maxi cosi en bak is dat als hij moe wordt hij wilt slapen en dat kan hij niet op zijn rug! dus in de bak leg ik hem op de buik en slaapt die heerlijk (past helaas niet lang meer dus volgend probleem) en mee in de auto gaat dus of als hij in slaap valt dan erin en rijden of als hij net geslapen heeft en dus even meekan! heel erg lastig allemaal en helaas heb ik ook geen goede tips voor je! hopelijk gaat het snel over!

8. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje huilde ook alleen maar in de kinderwagen of auto. Erg gezellig!

Toch wat vaker thuis gebleven, maar toch ook er op uit gegaan. anders komen de muren ook op je af.

Het is hier vanzelf beter geworden toen hij ouder werd.

9. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

6 feb 2013
    107
    32
    28
    Mikey is inderdaad ook een buikslaper dus zou zomaar t probleem kunnen zijn

10. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

6 feb 2013
    107
    32
    28
    Mag ik vragen wanneer het beter ging greyhound?gisteren weer flink over de toeren in de auto.

Deel Deze Pagina