Stemmen voor early birds..

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door oetel, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    ik weet niet of het mag. Zo niet, dan mag je het berichtje weghalen. Maar bij deze aandacht voor de stichting early birds, om voor ze te stemmen, zodat ze kans maken op een flinke donatie (meer dan 10000 euro).

Deze stichting maakt net als make a memory belangeloos foto's van kindjes voor de ouders. Alleen gaat het nu om vlinderkindjes jonger dan 24 weken of kindjes die heel erg vroeg geboren zijn (en nog wel leven). Ze zijn genomineerd bij het 3M-fonds, en hebben nu ongeveer 900 stemmen, terwijl de stichting met de meeste stemmen op 3300 staat. Dus ze kunnen wel wat hulp van ons gebruiken.

Detail - Kijk! 3M - 3M Nederland

ik kwam de link tegen bij een andere groep.
    Hoewel ik geen ervaring met ze heb (onze dochter is bij 40 weken overleden), zijn er wellicht andere leden hier die de stichting wel kennen. Het is een kleine moeite om te stemmen, zodat lotgenootjes van ons ook een prachtige herinnering krijgen...

Je mag met meerdere mailadressen meedoen, las ik in de andere groep. Dus stem zoveel mogelijk en geef het ook door aan je fb-vrienden!

2. Verox

Verox Niet meer actief

Ik heb gestemd.
    Een kleine moeite.
    Je hoeft bijna geen gegevens in te vullen.
    Ik wens ze heel veel succes!

3. Sofie12

Sofie12 Lid

24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gestemd. Had gehoopt dat wij hier vanaf hadden geweten voor de geboorte van ons zoontje. Helaas achter pas achteraf van bestaan gehoord.

4. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gestemd. Allemaal even doen!

5. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wauw, ik zou willen dat ik dit geweten had voor onze Emma*
    Ik heb dan ook gestemd!

6. Ik had een tijdje terug al gestemd, volgens mij bestond dit nog niet toen ik van A.imée* beviel. Echt super dat het er nu wel is.

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ook al met 2 mailadressen gestemd!! Top werk leveren deze (collega) fotografen!!

8. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Jaaaa STEMMEN!!!

Echt een fantastisch mooi doel!

9. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb net gestemd! Stichting Earlybirds is echt geweldig, ze hebben ook hele mooie, dierbare foto's gemaakt van onze dochter bij 22 weken zwangerschap! Echt heel er bijzonder en gouden herinneringen voor ons!!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kunt stemmen met elk uniek e-mail adres dat je hebt / kent.

Zo heb ik 6 x kunnen stemmen (zelf 2 adressen en dan ook nog manlief en de kinderen)

Doen! Is echt een top stichting!!!

Je kunt ook flyers en folders aanvragen zodat je deze bijvoorbeeld je ziekenhuis of verloskundige praktijk kunt geven. Hoe meer bekendheid hoe beter!

11. singa

singa Niet meer actief

Ik had al gestemd maar wist niet dat je met meer adressen mag stemmen. Ga het gelijk doen.
    Ze doen zulk belangrijk werk.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie dat stemmen niet meer mogelijk is, helaas.
    Had graag mijn stem uit willen brengen.

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Je kan inderdaad niet meer stemmen, maar er is wel een loterij op FB!

De opbrengst komt in zijn geheel ten goede aan EB! Ze kosten 2,50 per lot en er zijn erg leuke prijzen te winnen!

Op de pagina van EB vindt je meer info :D

Deel Deze Pagina