hoi meiden ik wil straks een urn voor tygo halen maar weet niet zo goed waar... ik heb wel op internet gekeken maar ik durf het niet zo goed via internet en ik had wel een urntje gezien maar weet niet of ik daar zijn naam op kan laten zetten met de datum enzo alles gaat via mail.. weet iemand van jullie een betrouwbaar adres? waar je ook evt naartoe kunt bellen met vragen over een bestelling? en hoe gaat het dan met betalen? alvast bedankt meiden
Geen idee hoe dat werkt en waar je een urn kan halen. Wat ik wel weet, is dat alles mogelijk moet zijn. Stel dat het symbool voor Tygo een tijgertje is. Dan is het mogelijk om een urntje te halen in de vorm van een tijgertje (of met een tekening van een teigertje erop. Die moet dan wle misschien speciaal gemaakt worden, maar het moet kunnen. Ook kan je natuurlijk zijn naam etc. erop laten zetten. Hier wat links: http://www.kneedbaresteen.nl/0000019588 ... index.html http://www.kinderurn.com/ http://www.gedenkteken.com/Kinderurnen.html
Hi Caruli, Wij hebben ervaring met De Kneedbare Steen, de bovenste link van Vlinder. Een ontzettend lieve vrouw die met heel veel liefde mooie urntjes maakt. Helemaal volgens jouw wens! Wij zijn bij haar in haar atelier geweest. Voor ons was het niet naast de deur, maar absoluut het ritje waard. Over 2 weken is het al weer 2 jaar geleden dat Bram* geboren is, het urntje staat hier nu ruim anderhalf jaar. Nog iedere dag denk ik wel een keer dat ik het zo'n mooi urntje vind. Nooit gedacht dat ik dat van een urntje zou vinden. Ik dacht dat dat altijd een soort "potje" moest zijn. Niets is minder waar, voor Bram hebben we een schitterend kroontje. De Kneedbare Steen is een goed een betrouwbaar adres, echt kwaliteit voor je geld. Je gaat daar gewoon naar toe om het ontwerp te bespreken. Ze heeft veel voorbeelden, maar alles wordt met de hand gemaakt, dus aanpassingen of nieuwe ontwerpen, het maakt niet uit. Ze denkt heel goed met je mee. En een naam of datum kan ook op het urntje gemaakt worden. Met betalen ging het ook goed. Logisch dat je een aanbetaling moet doen, maar ook dat bedrag gaat in goed overleg. Ik ben nog steeds heel tevreden. Hier kun je het urntje van Bram zien. http://bram.olierook.com/ Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes en sterkte! liefs, pooh
Lieve Pooh, jullie hebben zeker een prachtig urntje voor bram* laten maken! Deze mevrouw en de website spraken mij ook het meeste aan. Ik heb trouwens een berichtje achtergelaten in je gastenboek. Wat een mooi mannetje zeg!
Wij gaan vanmiddag het urntje van Merel* ophalen,we hebben gekozen voor Nijntje.. Ik vind het best spannend!
Ik las laatst ook iets over een glasblazer die urns maakt. Zo kan je bv een zwangere buik (doorzichtbaar) laten maken met daarin een babytje waar het as in gaat. Dat vind ik echt super mooi!
Ja, ik denk, ik deel het even. Wie weet is er iemand die zoiets wil! Zo zie je maar, er zijn echt veel opties mogelijk gelukkig.
We hebben een foto op de site van Merel* geplaatst van haar mooie urn.. We zijn er echt hartstikke blij mee(jullie begrijpen wat ik bedoel heh) Liefs...
Lieve Daisy, Ik heb de foto gekeken, mijn complimenten, mooie urn, dat heeft ze idd verdient! Merel* zal zeker heel erg trots op je zijn en haar pappa ook! Dikke kus
meiden, ik heb gisteren ook gekeken voor een urn op het crematorium, ze gaan navraag doen of op de urn die ik gezien heb voet/handafdrukken geplaats kan worden.... hij had er nog nooit van gehoord dus volgende week bellen ze op met de prijsindicatie enzo en of ze dus de afdrukjes erop kunnen zetten ja of nee ik hoop echt dat ze het kunnen... ik wil het zo graag.
Diasy, Merel's urn is prachtig! Caruli, als het een metalen urntje is, zouden de handafdrukken er niet op gelaserd kunnen worden? Zoals ze ook met van die hangertjes doen met een pasfoto erop?
hij is van metaal maar ze wisten niet of het kon.... en als de leverancier het niet kon zouden ze het in den bosch eens navragen... ik hoop het zo... ik had hem op internet een voorbeeld laten zien van een urn waarbij het ook kon dus.... hij weet nu dat het wel echt kan en bestaat
Daisy, wat een mooie urn voor Merel* en we snappen hoe blij je ermee bent hoor meid. Dat het een hele dubbele blij is... Caruli, dat klinkt heel mooi met de hand en voetafdrukjes erop! En dat moet toch zeker mogelijk zijn, zoals Loopy het beschreef. Ik ben benieuwd!
Thanks meiden, het doet me goed om te weten dat jullie de urn ook mooi vinden,geeft me toch weer een trots gevoel! @Caruli,ben benieuwd,klinkt erg mooi! Enne bedankt voor je lieve berichtje op de site