hoi meiden een tijdje geleden heb ik ook zo'n herrinneringsalbum besteld maar nu viel mij op dat de volgorde niet klopte is dat bij jullie ook? bij mij begint het met: geboorte zwangerschap overlijden het zou logischer zijn als het: zwangerschap geboorte overlijden zou zijn toch? nu ben ik benieuwd of alle boeken zo zijn heb een tijdje geleden de leverancier een berichtje gestuurd erover maar heb nooit geen antwoord gehad erover
Das wel vreemd ja... Ik heb het album niet, heb er zelf 1 gescrapbookt, maar ik begon ook met de zwangerschap, de geboorte en het overlijden. Een logische volgorde toch?
Ook ik heb er nog niks mee gedaan Maar dat klopt Caruli,we hebben toendertijd toch ook gekeken,beetje raar is het wel ja! Heb jij m al helemaal ingevuld? xxx
Ik heb zelf een album gemaakt. Bij ons was de volgorde weer anders, nl: zwangerschap - overlijden - geboorte (en uitvaart maar die zit altijd aan het einde). Misschien zouden ze het losbladig moeten maken...
Hoi, ik heb het herinneringsalbum ook en bij mij is inderdaad de volgorde hetzelfde zoals je schrijft. Ik ben er al wel mee begonnen en het is nu bijna af. Ook heb ik een ander album erbij gemaakt voor alle kaarten die we hebben gekregen. Het paste er allemaal niet in. Je hebt gelijk wat de volgorde betreft maar aan de andere kant kan ik de volgorde van hun ook begrijpen.
Ik heb het album ook! Ik vind het eigenlijk wel een mooie volgorde, juist omdat de geboorte voor mij het mooiste moment is! Maar ik kan me voorstellen dat je vindt dat de volgorde niet klopt...