Urnie Test Negatief, en net een bloed test gehad

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brendii, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brendii

Brendii Lid

Aug 13, 2013
    9
    0
    0
    Hallo allemaal
    ik hoop dat iemand mij hier wat verder mee kan helpen,
    ik ben nu een week overtijd en heb alle kwaltjes (die ik bij mijn vorige zwangerschap had nu ook ) helaas heb ik toen een miskraam gehad, ik heb 2x getest met een thuis test die waren allebei negatief op advies van de dokter vanochtend bloed test gedaan, kan het zijn dat de urine test negatief is en de bloed test positief? heeft iemand daar ervaring mee? heb best wel zenuwen want kan pas vandaag om half 3 bellen voor de uitslag

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een bloedtest is veel gevoeliger dan een urinetest. Echter zou een urinetest positief moeten aangeven als je rond of na je NOD zit. Is de bloedtest positief en de urinetest negatief, dan zit je of nog ver voor je NOD of het zit niet goed. Een positieve bloedtest wil dus niet zeggen dat het werkelijk om een goede zwangerschap gaat. Daarvoor is vervolgonderzoek nodig.

Ik weet niet hoe lang geleden de miskraam was? Na een miskraam kan het HCG-hormoon tot wel 6 weken in je lichaam zitten. Je cyclus is vaak ook van slag na een miskraam. Dus het kan zijn dat je helemaal (nog) geen eisprong gehad hebt.

Succes!

3. Brendii

Brendii Lid

Aug 13, 2013
    9
    0
    0
    mijn miskraam is iets langer dan een jaar geleden dus mijn cyclus was wel weer normaal ik weet het ook niet het is denk ik gewoon kwestie van afwachten ben ik bang

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Dan kan het inderdaad niks meer met je miskraam te maken hebben, aangezien het hormoon daarvan allang uit je lichaam is. Succes!

Share This Page