1ste poging ivf en gelijk raak

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heide1477, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve lieve mensen

ik zag het even niet meer zitten zag al die verhalen over weet niet hoeveel pogingen en tp dat ik schrok van wat me nog allemaal te wachten stond.

MAAR vandaag stiekem test thuis gedaan en woensdag zijn mijn wachtdagen om en moet ik bloedprikken.

Maar ik ben zwanger pffff jeetje ben blij verward en verdrietig voor de rest waar het niet gelijk bij lukt.

Ben gelijk naar mijn huisarts gegaan en die zei dat de test heel erg duidelijk was en dat ik gelijk bloed moest prikken en volgende week een echo om te kijken of het er 1 of 2 zijn oooooo nu is het allemaal zo echt jeetje

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Heide, je klinkt helemaal niet blij...

Ik ga je toch echt feliciteren hoor!

Geniet er van!

3. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel hoor ben zeker blij maar ook geschrokken want had dit eigenlijk niet gelijk verwacht dus een beetje ontgoogeld haha maar zeker wel blij

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wat heerlijk, zo'n meevaller! Gefeliciteert meid. Waarshijnlijk heb je al genoeg achter je kiezen gehad in de aanloop naar dit succes, dus het moet gewoon even landen dat het eens een keer meezit! Van harte meid! Ik hoop je snel te volgen ;)

En fijn om eens een superpositief bericht te lezen!

5. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meid geniet ervan:D

snap het heel goed dat je ff schrikt hadden wij ook na de eerste icsi poging ik tegen mijn man kan toch niet hahah.

als je een paar dagen verder bent dan land het wel en ga je echt beseffen dat je zwanger bent:)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Misschien een stomme vraag, maar waarom ging je naar de huisarts? Normaal protocol is toch het ziekenhuis te bellen wanneer je een posi test hebt?

Wel onwijs gefeliciteerd overigens natuurlijk :)

7. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL

ja mega blij en nu hoop ik dat het voor iedereen net zo mag uitpakken als voor mij

8. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL

ik heb de test op 12 nov gedaan thuis was licht positief en dat was op maandag en ben in de avond na de huisarts gegaan en heb bloed laten nemen en de dag er na was de uitslag ook positief en woensdag bloed laten nemen in ziekenhuis was ook positief en vrijdag moet ik terug voor bloed en een echo al hoe wel je daar niet veel op zal zien dan een lege vruchtzak aangezien ik nu vandaag 3wk en 4 dagen ben

9. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ik kon gewoon niet wachten tot woensdag daarom flippo123

10. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Wat een mazzel heb jij! Gefeliciteerd!
    Waar ik wel een beetje moeite mee heb is dat je de gezondheidszorg wel op kosten jaagt door maandag 's avonds bloed te laten prikken, woensdag opnieuw en dan vrijdag (vandaag) opnieuw bloed prikken en een echo waarop nog niets te zien is...???
    Beetje zonde, iedereen moet wachten hoe vervelend ook....
    Bovendien is het je eerste poging terwijl je normaal gesproken al zeker een jaar aan het proberen bent voordat je überhaupt in het ziekenhuis terecht komt.

11. heide1477

heide1477 Lid

8 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL

na ik jaag niks op de kosten want ik ben na huisarts geweest en daarna netjes gebeld na gyno en daar moest ik vrijdags komen om te kijken na mijn waardens echo krijg ik pas de 3 dec en tja ik ben geen jaar bezig dit was de 1 ste maand ik ben pas begonnen in sep dit jaar en in okt pick-up en 1 nov tp en was gelijk gelukt dus die kosten vallen wel mee en daarbij moet ik alles zelf betalen dus ja ben wel blij dat gelijk gelukt is

Deel Deze Pagina